اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

افراد مسلح شمال ادلب را با بیش از ۱۰ موشک بمباران کردند

گروهی از افراد مسلح فعال در سوریه، روستای «الفوعة» در شمال ادلب را با بیش از ۱۰ موشک دست‌ساز بمباران کردند.

افراد مسلح شمال ادلب را با بیش از ۱۰ موشک بمباران کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوریه، گروه‌های تروریستی از باغستان‌های شهرک «بنش» بیش از 10 موشک دست ساز شلیک کردند. این موشک‌ها در روستای الفوعه واقع در شمال شهر ادلب سقوط کردند.

این گزارش حاکی است که علاوه بر خسارت‌های مالی، دو تن از شهروندان سوری بر اثر سقوط این موشک‌ها کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

از طرفی ارتش سوریه در ادامه فعالیت‌های خود برای پاکسازی مناطق مختلف سوریه از وجود عناصر تروریستی، چندین عملیات جداگانه در شهر دیر الزور و حومه آن علیه گروهک‌های تروریستی اجرا کرد که این عملیات چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت. جسد یک شهروند تونسی به نام «قیس صالح منصری» شناسایی شد.

بر اساس این گزارش، یگان‌هایی از ارتش سوریه مقرهای تجمع افراد مسلح در «المریعیه»‌ و دو روستای «البوعمر» و «العبد» در ریف دیر الزور را هدف قرار دادند.

عناصر وابسته به گروهک تروریستی موسوم به جبهه النصره نیز با عناصر مسلح گروه «لشکر جعفر الطیار» در نزدیکی پل «الحربی» در منطقه حلبیه درگیر شده و در جریان این درگیری‌ها  شماری از نیروهای دو طرف کشته و یا زخمی شدند. جسد یکی از فرماندهان لشکر جعفر الطیار در میان قربانیان شناسایی شد.

از طرفی دیگر، دو گروه از افراد مسلح در شهر «البوکمال» در اثر اختلاف بر سر تقسیم نفت خام سرقتی با هم درگیر شدند. در جریان این درگیری‌ها چندین نفر از دو گروه کشته و یا زخمی شدند.

گزارش‌های دریافتی از سوریه همچنین از شلیک چندین راکت و خمپاره توسط افراد مسلح به کوی «الجوره» و میدان «کره زمین» حکایت دارد که تنها خسارت‌هایی مادی بر جای گذاشته‌اند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول