اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‏دهد

دماوند به ﻃﺮح ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﭘﺮداﺧﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻗﺒﻮض پیوست

مدیر واحد ممیزی و نوسازی شهرداری دماوند از دریافت کد پرداخت الکترونیک و پیوستن به طرح هماهنگ پرداخت قبوض در این نهاد شهری خبر داد.

دماوند به ﻃﺮح ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﭘﺮداﺧﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻗﺒﻮض پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، امیر کیاماری افزود: شهرداری دماوند در راستای دستیابی به شهرداری الکترونیک و با توجه به راهبردهای ارائه شده توسط مدیریت شهری، اقدام به تهیه و تأیید کد پرداخت الکترونیکی کرد و به مجموعه طرح هماهنگ پرداخت قبوض پیوست.

وی ادامه داد: با الحاق شناسه‏های فوق، مالکین می‏توانند از همه نقاط کشور با توجه به نوع دسترسی به درگاه‏های مختلف الکترونیکی از جمله وب‌سایت بانک، دستگاه‏های عابر بانک، دستگاه‏های فروشگاهی و ... اقدام به پرداخت فیش نوسازی کنند.

مدیر واحد ممیزی و نوسازی شهرداری دماوند اضافه کرد: ساختار این کد به شکل شناسه قبض و پرداخت بوده که با تجهیز واحد نوسازی به نرم‏افزار ساخت شناسه‏های مذکور با توجه به استانداردهای تعیین شده توسط شورای انفورماتیک بانک‏ها امکان چاپ شناسه به صورت عددی و بارکدی بر روی قبوض نوسازی فراهم شده است.

کیاماری افزود: با توجه به اتمام طرح بزرگ ممیزی املاک و صدور قبوض توسط واحد ممیزی و نوسازی شهرداری دماوند، درج شناسه‏های فوق می‏تواند از مراجعه بسیاری از همشهریان به بانک‏ها جلوگیری کرده و مراجعان به صورت غیرحضوری از طریق اینترنت قبوض نوسازی خود را پرداخت کنند.

مدیر واحد ممیزی و نوسازی شهرداری دماوند گفت: به زودی با توجه به قابلیت‏های پرتال اطلاع‏رسانی شهرداری دماوند، امکان مشاهده صورتحساب‏های نوسازی و پرداخت آن بر روی پرتال میسر می‏شود و مالکان می‏توانند با وارد کردن کد نوسازی شاهد مشخصات دقیق ملک خویش باشند.

کیاماری در ادامه از همه همشهریان خواست با توجه به نزدیک بودن زمان پخش قبوض نوسازی با پرداخت به موقع این عوارض از تخفیف مشخص شده در قانون استفاده کرده و شهرداری را در خدمت‏رسانی بهتر به عموم شهروندان یاری کنند.

انتهای پیام/2568/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول