اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین شب قدر صورت گرفت

مهمان ‌شدن مردم کرمانشاه در مساجد شهر

نخستین مراسم شب قدر در تمام مساجد کرمانشاه برگزار شد و مردم متدین به ویژه جوانان خواب را به چشمان خود راه ندادند و با حضور خود در این اماکن مذهبی شور و حالی دیگر به مجالس بخشیدند.

مهمان ‌شدن مردم کرمانشاه در مساجد شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم شب قدر در تمام مساجد کرمانشاه شب گذشته برگزار شد و مردم متدین به ویژه جوانان با حضور خود در این اماکن مذهبی شور و حالی دیگر به مجالس بخشیدند.

در این شب که برترین شب سال است، مردم با ایمان شهر ما، خواب را به چشمان خود راه ندادند و بار دیگر در این شب‌های معنوی قرآن‌ها بر سر گذاشته شد، اشک‌ها ریخته شد و زمزمه حاجت‌ها در گوشه ‌و کنار مساجد شنیده شد.

با هر دست نیازمندی که به سمت آسمان بالا می‌رفت، کلماتی همچون عافیت، خوشبختی، عاقبت به خیری و سربلندی ایران اسلامی شنیده شد و در شب‌هایی که مظلومیت امیرالمومنین(ع) در آن سرشار بود، اشک‌هایی بی‌صدا بر پهنه چهره‌ها جاری شد.

شب‌های قدر، شب‌هایی برای خواستن است، غنیمتی برای اندیشیدن و خلوت‌ کردن با معبود است، شب‌زنده‌داری در این شب‌ها، فرصتی است که فقط نصیب سعادتمندان می‌شود و تنها آنان می‌توانند این شب‌ها را دریابند و آن را غنیمت شمارند.

مردم متدین و شهیدپرور شهر ما، در شب‌های دیگر که به قدر لقب یافته باز هم با حضور معنوی و مهمان‌ شدن خود در مساجد و اماکن مذهبی از آخرین شب‌های باقی‌مانده کمال استفاده را می‌کنند و با این حضور خواهان رقم‌خوردن سرنوشتی نیک برای خود شدند.

انتهای پیام/2700/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول