اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس:

مطبوعات مطالبات مردمی را طرح کنند/ اصلاح تصمیم‏ گیری‏ها وظیفه رسانه است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: مطبوعات باید مطالبات مردمی را بیشتر طرح کنند و بدانند که اصلاح تصمیم‏ گیری‏ها وظیفه رسانه است.

مطبوعات مطالبات مردمی را طرح کنند/ اصلاح تصمیم‏ گیری‏ها وظیفه رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏ رسانی نماینده مردم شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس، کاظم جلالی در دیدار با شماری از خبرنگاران شاهرودی که رئیس دفتر، مشاور رسانه‌ای و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود وی را همراهی می‌کردند، هفته‌نامه کندوی البرز را یک نشریه مؤثر دانست.

وی تصریح کرد: این هفته‌نامه دارای مخاطبان زیادی در داخل استان سمنان و برخی دیگر از استان‌هاست.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: این نشریه در طول حیات خود توانسته مطالبات مردم را به خوبی مطرح کند و به همین دلیل از جایگاه مناسبی برخوردار است.

جلالی، فضای رسانه‌ای شاهرود را فضای مناسبی خواند و تصریح کرد: در حال حاضر، فضای رسانه‌ای شهرستان شاهرود با یک دهه پیش قابل مقایسه نیست؛ چراکه امروز نشریات منظمی در شاهرود منتشر می‏شود و در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

وی، مطبوعات را رکن چهارم دموکراسی دانست و تأکید کرد: بی‌تردید مطبوعات هم مطالبات مردم را مطرح می‌کنند و هم می‌توانند به اصلاح تصمیمات مسئولان کمک کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با وجود گسترش رسانه‌های مجازی، رسانه‌های مکتوب جایگاه خود را در کشور حفظ کرده‌اند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز کرد: وفاق بیشتر بین نشریات می‌توانند زمینه مناسبی برای توسعه فراهم کند.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول