اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس تأکید کرد

تأمین حداقل نیازهای اصلی افراد و خانواده‌های آسیب‌پذیر در کشور

نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تأمین حداقل نیازهای اصلی افراد و خانواده‌های آسیب‌پذیر برای کاهش محرومیت و معلولیت در کشور تأکید کرد.

تأمین حداقل نیازهای اصلی افراد و خانواده‌های آسیب‌پذیر در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، با حضور نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل و مسئولان بهزیستی استان، رئیس جدید بهزیستی شهرستان گرمسار منصوب شد.

نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گسترده خواندن فضای کاری سازمان بهزیستی گفت: بهزیستی متعلق به کل جامعه است و نباید در حق این سازمان کوتاهی کرد.

غلامرضا کاتب، سوق دادن دیدگاه‏های مسئولان دیگر سازمان‏ها همچون بهزیستی را برای خدمت به خلق ضروری عنوان کرد و افزود: نباید حتی لحظه‏ای از این فضا فاصله بگیریم و نیکوست که به عاقبت خود نیز بیندیشیم.

وی ضمن تشکر از زحمات مدیرکل و کارکنان بهزیستی استان سمنان اظهار کرد: کار در بهزیستی بسیار ارزشمند بوده و نفس کار در این سازمان عبادت است.

نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهزیستی باید به سمتی حرکت کند که مهم‏ترین هدفش پیشگیری باشد؛ چرا که پیشگیری بهتر از درمان است.

کاتب گفت: کار در بهزیستی عبادت محسوب می‏شود و ماهیت کار در این اداره با ادارات دیگر به طور کامل متفاوت بوده و وظایف کارکنان این اداره نیز بسیار سنگین است.

وی افزود: کارکنان این اداره همه روزه با افرادی سر و کار دارند که نیازها و احساسات آنها متفاوت از دیگران است و قاعدتاً برخورد متفاوتی را نیز طلب می‏کند.

نماینده مردم شهرستان‏های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، بر ارائه بیشتر مشاوره و خدمات پیشگیرانه و به‏ موقع معلولیت‌ها و تأمین حداقل نیازهای اصلی افراد و خانواده‌های آسیب‌پذیر برای کاهش محرومیت و معلولیت تأکید کرد.

کاتب یادآور شد: امروز برنامه‌های اساسی و خدمات ارزشمندی در خصوص توانمند‌سازی اقشار آسیب‌پذیر و پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی انجام می‌شود که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم.

انتهای پیام/2249/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول