اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

آغاز بزرگ‌ترین عملیات ارتش مصر در صحرای سینا

منابع مصری از آغاز بزرگ‌ترین عملیات ارتش مصر در صحرای سینا علیه افراد تحت تعقیب امنیتی خبر دادند.

آغاز بزرگ‌ترین عملیات ارتش مصر در صحرای سینا

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، برخی منابع در سینا و شاهدان عینی گفتند که عملیات نیروهای ویژه وابسته به نیروهای مسلح که عملیات هلی برن برای دستگیری عناصر تحت تعقیب امنیتی را انجام می‌دهند، آغاز شد.

بر اساس این گزارش ماموریت این نیروها تعقیب افرادی است که در حملات علیه پایگاه‌های امنیتی و پادگان‌های ارتش و پلیس در سینا از تاریخ 30 ژوئن تا کنون دست داشته‌اند که طی این عملیات بیش از 25 نفر اعم از نظامی و غیرنظامی کشته و 60 نفر دیگر نیز زخمی شدند و همچنین خسارت‌هایی به تعدادی از مقرها و خودروهای امنیتی وارد آمد.

یک منبع امنیتی در این باره گفت که بالگردها و هواپیماهای نظامی حامل نیروهای ویژه، تحرکات عناصر تحت تعقیب را رصد کرده و پس از آن طی عملیات هلی برن به کانون‌های تجمع این افراد در جنوب العریش، جنوب شیخ زوید و غرب بئرالعبد یورش برده و پس از محاصره آنها را دستگیر می‌کنند.

از سوی دیگر شاهدان عینی در منطقه شیخ زوید گفتند که یک گروه امنیتی در حین انجام عملیات هلی برن مشاهده شده‌اند که تعدادی از افراد مظنون را بازداشت و به مقر امنیتی برای بازجویی انتقال دادند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول