اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان:

اصفهان مهد رشته چوگان است / فدراسیون پس از یکسال برای ما سرپرست انتخاب کرده است

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان مهد رشته چوگان است، گفت: فدراسیون به تازگی پس از یکسال برای ما سرپرست انتخاب کرده است.

اصفهان مهد رشته چوگان است / فدراسیون پس از یکسال برای ما سرپرست انتخاب کرده است

زهرا جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دو روز پیش سالگرد درگذشت آقای عابدی، آخرین رئیس هیئت چوگان استان بود.

وی تصریح کرد: عابدی پیش از مرگش اصرار زیادی داشت که جعفری به عنوان رئیس آینده هیئت انتخاب شود که رئیس فدراسیون چوگان نیز در حال حاضر وی را به عنوان سرپرست موقت هیئت چوگان استان اصفهان انتخاب کرده است.

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان ادامه داد: قرار بود فدراسیون چوگان این رشته را در اصفهان مورد حمایت خودش قرار دهد و اسب و امکانات در اختیار ما قرار دهد، اما پس از یکسال تنها کاری که کرد سرپرست جدید را معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه گمان نمی‌کنم تحولی در هیئت چوگان و این رشته در اصفهان رخ دهد، اضافه کرد: کارهای زیادی بر زمین مانده که از سرگیری و راه‌اندازی مجدد این رشته در اصفهان را با شک و تردید همراه می‌سازد.

جعفری تأکید کرد: در حال حاضر اسب و زمینی برای تمرین در اصفهان وجود ندارد و زمین دولت‌آباد به متروکه‌ای تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان از گذشته مهد چوگان بوده و این رشته از این شهر به نقاط دیگر صادر شده، گفت: قصد داشتیم قسمتی از میدان نقش جهان را برای این رشته ورزشی به صورت نمادین در نظر بگیریم و تا حدودی موافقت‌های لازم را نیز در این خصوص گرفته بودیم که این کار هم رها شد اما امیدوارم به هر نحوی که شده این کار صورت بگیرد.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول