اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مراغه خبر داد

جمع‌آوری 28 معتاد تابلو در مراغه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مراغه گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده در مراغه توسط پلیس با جمع‌آوری 28 معتاد تابلو همراه بود.

جمع‌آوری 28 معتاد تابلو در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، عیسی هاتفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در زمینه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در محلات آلوده و دو روستای اطراف این شهرستان طرح پاکسازی را اجرا کردند.

وی افزود: در این عملیات تعداد 20 نفر معتاد تابلوی مرد و هشت نفر معتاد زن جمع‌آوری و جهت درمان و بهبودی کامل به کمپ ترک اعتیاد گلستان و اطهر معرفی شدند و نیز مقداری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

هاتفی تصریح کرد: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و مردم نیز همواره پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح‌ها مساعدت می‌نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در ادامه همچنین از تشدید طرح نظارتی و کنترلی صنوف در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن، پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان با همکاری سایر واحدهای اجرایی در راستای ماموریت‌های ذاتی خود با آمادگی و حضور موثر، طرح نظارتی و کنترلی صنوف، به ویژه صنوف کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها را در دستور کار خود قرار داد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در 48 ساعت گذشته ماموران این فرماندهی در این رابطه ضمن تذکر به 14 واحد صنفی، از متصدی این واحدهای صنفی تعهد اخذ و تعداد شش واحد صنفی کافه‌خانه را نیز به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات پلمپ کردند.

هاتفی یادآور شد: طرح نظارتی و کنترلی صنوف تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت روزانه با قاطعیت اجرا و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/60002/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول