اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج تأکید کرد

حضور دشمن‌شکن مردم البرز در راهپیمایی روز قدس

فرماندار شهرستان کرج گفت: مردم همیشه در صحنه استان البرز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس حضوری دشمن‌شکن خواهند داشت.

حضور دشمن‌شکن مردم البرز در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی ایران‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس کرج، اظهار داشت: ملت ایران همیشه اثبات کرده‌اند که حامی ملت فلسطین بوده و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس این مهم را به ظهور می‌رسانند.

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه روز جهانی قدس کمرنگ و یا اصلاً برگزار نشود تلاش‌های بسیار زیادی را انجام داده‌اند، اما هر ساله در روز جهانی قدس شاهد حضوری پرشور و دشمن‌شکن از سوی مردم بوده‌ایم که این خود خط بطلانی بر خواسته‌های دشمنان است.

فرماندار کرج تأکید کرد: حضور مردم در این راهپیمایی نیز حماسه سیاسی بزرگ دیگری خواهد بود که مطمئن خواهیم بود که این بار مردم با حضور خود در این صحنه دشمنان را مأیوس کرده و آنان را ناامید خواهند کرد.

ایران‌نژاد ادامه داد: هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور خود تمامی معادلات دشمنان را بر هم می‌زنند و خشم و نفرت خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌کنند.

وی افزود: در این راستا مردم استان البرز نیز باید مانند هر سال با حضور پرشور خود در این راهپیمایی علاوه بر اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی حمایت خود را از ملت فلسطین اعلام کنند.

فرماندار کرج اذعان کرد: با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با نام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) دشمنان تلاش بسیاری را برای بر هم زدن این روز انجام دادند لذا با راه‌اندازی توطئه‌ها و دسایس گوناگون در نظر دارند تا مانع از حضور مردم در این راهپیمایی باشند.

ایران‌نژاد اذعان کرد: البته هر ساله شاهد هستیم که چگونه ملت ایران این حضور را بسیار پرشور برگزار می‌کنند، بنابراین امسال نیز با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و به منظور حمایت ویژه از مردم مظلوم فلسطین نیز راهپیمایی دشمن‌شکنی را برگزار خواهیم کرد.

وی بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرای و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی در این روز تأکید کرد و گفت: مسئولان برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/2302/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول