اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انجمن نمایش ابرکوه شورایی شد

با حضور مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان یزد، انجمن نمایش ابرکوه به سطح شورایی ارتقا یافت.

انجمن نمایش ابرکوه شورایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، با توجه به ظرفیت بالای نمایش در ابرکوه همچنین دارا بودن شرایط شورایی شدن، انجمن نمایش این شهرستان طی جلسه‌ای با حضور مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان یزد و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، به سطح شورایی ارتقا پیدا کرد.

حمیدرضا بصیری، کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه در این جلسه اظهار داشت: عملکرد انجمن بین سال‌های 80 تا 84 عملکردی مطلوب بر پایه برگزاری چندین دوره جشنواره تئاتر با کیفیتی عالی بود که حاصل آن، رونق نمایش در جامعه و گسترده‌تر شدن جامعه هنری این شهرستان شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلایلی در سال‌های اخیر انجمن نمایش ابرکوه، رونق خود را از دست داد و اکنون آغاز کلاس‌های آموزشی، فرصت مناسبی است تا با همکاری اداره ارشاد ابرکوه و هنرمندان جوان و با انگیزه این شهرستان، هنر نمایش و تئاتر، رونق گذشته خود را بازیابد.     

محمدرضا اکبری، مسئول سابق انجمن نمایش ابرکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: هر چند در سال‌های اخیر هنر تئاتر در این شهرستان کمرنگ شده بود اما با اجرای نمایش‌های روحوضی در جشن‌ها و مناسبت‌های مختلف، این هنر مردمی ادامه داشت. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه نیز با ترسیم آینده‌ای روشن برای همه انجمن‌های هنری، این نوید را به هنرمندان هنرهای نمایشی داد که با شورایی شدن انجمن نمایش ابرکوه و حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، این انجمن به روزهای طلایی گذشته خود بازگردد.

جواد عادل تأکید کرد: با کمک هنرمندان شهرستان، این هنر فاخر و ارزشمند را احیا خواهیم کرد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد نیز در این مراسم با برشمردن وظایف انجمن و توانایی‌های آن در برگزاری دوره‌های آموزشی و مدیریت هنر نمایش در هر شهرستان اظهار داشت: از مسئولان جدید انجمن می‌خواهیم با پیگیری‌های خود، امکانات آموزشی را از طریق انجمن نمایش استان در اختیار علاقمندان قرار دهند.

محمدرضا ابوالحسنی ابراز اطمینان کرد: به یاری خداوند متعال و تلاش هنرمندان ابرکوه، شاهد درخشش دوباره هنرمندان این شهرستان در جشنواره‌های استانی و کشوری خواهیم بود.

در این جلسه و با رأی گیری، اعضای جدید شورای انجمن نمایش ابرکوه معرفی شدند.

محسن اکرمی، مجید اخلاقی، سید سجاد ابطحی، مسعود اکرمی و فریبا مقیمی اعضای اصلی این انجمن و سمیرا عطاپور و عباس عارفی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای نمایش ابرکوه معرفی شدند.

انتهای پیام/2464/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول