اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تبریز خبر داد

صادرات دومین محموله صادراتی ماشین‌سازی تبریز به کشورهای اروپایی

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی تبریز از ارسال دومین محموله صادراتی این شرکت به ارزش 172 هزار یورو به کشورهای اروپایی در سال‌جاری خبر داد.

صادرات دومین محموله صادراتی ماشین‌سازی تبریز به کشورهای اروپایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی ماشین‌سازی تبریز، میرعلی‌اکبر اصل‌خادم گفت: شرکت ماشین‌سازی تبریز در سال 92 توانست دومین محموله صادراتی خود را به کشورهای اروپایی صادر کند.

وی افزود: این محموله صادراتی شامل 9 دستگاه ماشین ابزار فرز به ارزش بیش از 172 هزار یورو است.

اصل‌خادم افزود: محموله صادراتی به کشورهای اروپایی از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار بوده و کیفیتی متناسب با استانداردهای جهانی دارد.

وی ابراز داشت: محصولات صادراتی شرکت ماشین‌سازی تبریز به عنوان تنها تولیدکننده بزرگ انواع ماشین‌های ابزار در ایران و خاورمیانه است.

مدیر عامل شرکت ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه از تولیدات این شرکت در دیگر کشورها، استقبال بی‌نظیری صورت می‌گیرد، یادآور شد: صادرات این شرکت به دیگر کشورها یکی از مهم‌ترین و باارزش‌ترین صادرات غیرنفتی ایران اسلامی به دیگر کشورها است.

اصل‌خادم اذعان داشت: افزایش صادرات این شرکت به کشورهای اروپایی به نوبه خود علاوه بر ارزآوری و نشان دادن قدرت اقتصادی کشور، نقش بسیار مهمی نیز در بی‌اثر کردن تحریم‌ها دارد.

انتهای پیام/60002/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول