اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روزهای پایانی ماه رمضان

اعتکاف دانش ‏آموزی در شاهرود برگزار می‏شود

اعتکاف دانش ‏آموزی بسیج دانش ‏آموزی شهرستان شاهرود در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برگزار می‏شود.

اعتکاف دانش ‏آموزی در شاهرود برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس در استان سمنان، فرمانده بسیج دانش‏ آموزی شاهرود پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این مراسم بیان کرد: هر ساله اعتکاف دانش ‏آموزی در ماه مبارک رمضان در شهرستان شاهرود برگزار می‏شود.

مهدی رنجبر گفت: امسال نیز طبق سنوات گذشته با همکاری گروه فرهنگی راه انتظار وابسته به دفتر آیت‏ الله مکارم‏ شیرازی، اعتکاف دانش ‏آموزی در روزهای 28، 29 و 30 ماه مبارک رمضان برگزار می‏ شود.

فرمانده بسیج دانش ‏آموزی شاهرود با اشاره به مهلت ثبت ‏نام در این اعتکاف گفت: دانش‏ آموزان مقطع متوسطه پسر می‏توانند با مراجعه به بسیج دانش ‏آموزی حوزه ایمان و کانون جوانان بسیج شاهرود تا 20 ماه مبارک رمضان در این برنامه عبادی ثبت ‏نام و شرکت کنند.

رنجبر با اشاره به استقبال دانش ‏آموزان برای شرکت در این برنامه گفت: تاکنون این برنامه طی سه سال برگزار شده است و دانش ‏آموزان استقبال چشمگیری از آن داشته‏ اند و امیدواریم امسال نیز شاهد حضور چشمگیر دانش ‏آموزان در این طرح معنوی باشیم.

فرمانده بسیج دانش ‏آموزی شاهرود با دعوت از دانش‏ آموزان برای شرکت در این اجتماع معنوی گفت: با توجه به محدود بودن سهمیه، درخواست داریم دانش‏ آموزان ثبت‏ نام را به روزهای پایانی نیندازند؛ چرا که امکان دارد تا قبل از زمان اعلام شده، ثبت ‏نام تکمیل شده و از متقاضیان جدید ثبت ‏نام نشود.

بر اساس این گزارش؛ اعتکاف ماه مبارک رمضان در روایت‏های اسلامی وارد شده و این رسم چند سالی است که به همت بسیج دانش ‏آموزی و آموزش و پرورش شاهرود برگزار و مورد استقبال دانش ‏آموزان و خانواده‏ های آنان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول