اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شمار زیادی از مردم

جشنواره ادبیات کودکان و نوجوانان در پردیس برپا شد + تصاویر

جشنواره ادبیات کودکان و نوجوانان با حضور شمار زیادی از مردم و جامعه هدف در پردیس برپا شد.

جشنواره ادبیات کودکان و نوجوانان در پردیس برپا شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، این مراسم عصر امروز به همت شهرداری پردیس و موسسه فرهنگی هنری این شهرداری در پارک شهریار برگزار شد.

این مراسم با حضور اعضای شورای شهر، مسئولان شهری و جمع کثیری از کودکان و نوجوانان شهر پردیس به همراه خانواده‏هایشان برگزار شد.

این مراسم، با شعرخوانی و برگزاری مسابقه‏های نقاشی و طراحی به وسیله کودکان و نوجوانان شهر پردیس ادامه یافت.

 

     

ارتقای سطح فرهنگی و هنری شهروندان پردیس جاد صفری، سرپرست موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس در این زمینه به خبرنگار فارس در شرق استان تهران در مورد هدف از برگزاری این مراسم گفت: از آنجا که یکی از وظایف و دغدغه‏های این موسسه، غنی‏سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهر است، این مراسم برگزار ارتقای سطح فرهنگی و هنری شهروندان پردیس

سجاد صفری، سرپرست موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس در این زمینه به خبرنگار فارس در شرق استان تهران در مورد هدف از برگزاری این مراسم گفت: از آنجا که یکی از وظایف و دغدغه‏های این موسسه، غنی‏سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهر است، این مراسم برگزار شد.

وی تصریح کرد: در جشن‏ها و مراسم ملی و مذهبی با برگزاری کلاس‏های مختلف که شامل موسیقی، نقاشی، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، صنایع‏‌دستی، خلاقیت و روان‏شناسی، قرائت قرآن، روان‏شناسی، عکاسی، کامپیوتر می‏شود، به جامعه هدف خدمات‏رسانی می‏کنیم.

سرپرست موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس افزود: با برگزاری این کلاس‏ها برای ارتقای سطح فرهنگی و هنری شهروندان فعالیت می‏شود؛ همچنین در ماه مبارک رمضان، برنامه‏های ویژه این ماه را برای شهروندان برگزار خواهیم کرد.

در پایان این مراسم، به کودکان و نوجوانانی که در مسابقه شرکت کرده بودند، جوایزی ارزنده اهدا شد.

انتهای پیام/2568/ت40صریح کرد: در جشن‏ها و مراسم ملی و مذهبی با برگزاری کلاس‏های مختلف که شامل موسیقی، نقاشی، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، صنایع‏دستی، خلاقیت و روان‏شناسی، قرائت قرآن، روان‏شناسی، عکاسی، کامپیوتر می‏شود، به جامعه هدف خدمات‏رسانی می‏کنیم. رپرست موسسه فرهنگی هنری شهرداری پردیس افزود: با برگزاری این کلاس‏ها برای ارتقای سطح فرهنگی و هنری شهروندان فعالیت می‏شود؛ همچنین در ماه مبارک رمضان، برنامه‏های ویژه این ماه را برای شهروندان برگزار خواهیم کرد. در پایان این مراسم، به کودکان و نوجوانانی که در مسابقه شرکت کرده بودند، جوایزی ارزنده اهدا شد. /ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول