اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان تهران

فعالان گازرسانی به شهرها و روستای فیروزکوه تجلیل شدند

فعالان گازرسانی به شهرها و روستای شهرستان فیروزکوه با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تجلیل شدند.

فعالان گازرسانی به شهرها و روستای فیروزکوه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، فرماندار و مسئولان شهرستان فیروزکوه، از فعالان و خدمت‏گزاران عرصه گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان فیروزکوه با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

در آیینی که به همین مناسبت و در حاشیه مراسم بهره‏برداری از پروژه‏های گازرسانی به روستاهای لاسم چشمه و هرانده در بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه در مسجد روستای هرانده برگزار شد، از تلاش‏های مجدانه و بی‏وقفه مسئولان گاز استان تهران و شهرستان فیروزکوه در اجرای پروژه‏های گازرسانی به مناطق مختلف این شهرستان تقدیر شد.

 

گازدار شدن بیش از 99 درصد مناطق شهری استان‏های تهران و البرز

فرماندار شهرستان فیروزکوه در این مراسم با اشاره به افتتاح دو پروژه گازرسانی به این روستاها که در قالب پروژه‏های مهر ماندگار عملیاتی و اجرایی شده است، «یعقوب‏علی حسین‏نیا مدیرعامل گاز استان تهران را از چهره‏های ماندگار ایران اسلامی برشمرد.

ابوالقاسم مهری افزود: وی با خدمت‏رسانی خود زمینه گازدار شدن بیش از 99 درصد مناطق شهری و 90 درصد مناطق روستایی استان‏های تهران و البرز را فراهم کرده است.

در خاتمه این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‏های حسین‏نیا مدیرعامل گاز استان تهران، حسینی مدیر مهندسی و اجرای شرکت گاز استان تهران، نامدار رئیس شرکت گاز ناحیه فیروزکوه، علیزاده مسئول دفتر نظارت پروژه‏ها، علیشاهی مسئول پروژه‏های شرق استان تهران، ابوحمزه مسئول پروژه‏های شهرستان فیروزکوه و باطبی ناظر پروژه گاز فیروزکوه تجلیل شد.

امام جمعه، معاونان عمرانی و برنامه‏ریزی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده انتظامی، رئیس اداره راه و شهرسازی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره ثبت‌احوال و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فیروزکوه و شهردار ارجمند از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول