اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دماوند خبر داد

اجرای برنامه‏های تابستانی در 30 کانون فرهنگی هنری مساجد دماوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند از اجرای برنامه‏های تابستانی در 30 کانون فرهنگی هنری مساجد دماوند خبر داد.

اجرای برنامه‏های تابستانی در 30 کانون فرهنگی هنری مساجد دماوند

مهدی بهرامی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به تشریح برنامه‏های تابستان و ماه مبارک رمضان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند پرداخت و افزود: عمده برنامه‏های تابستانی در 30 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان که زیرپوشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند هستند، برگزار می‏شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: همچنین برنامه‏های متنوع فرهنگی هنری در چهار فرهنگ‏سرای وصال رودهن، کوثر دماوند، قلم گیلاوند و خانه رسالت کیلان با کلاس‏های متنوعی در حال برگزاری است.

بهرامی افزود: امسال برای اولین بار فعالیت‏های قرآنی در کلاس‏های تابستانی گنجانده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند به اکران سه فیلم اجتماعی در فرهنگ‏سرای کوثر دماوند اشاره کرد و توضیح داد: نیمه دوم ماه رمضان، سه فیلم اجتماعی با موضوع دغدغه‏های فرهنگ عمومی شهری به انتخاب کارشناسان به نمایش درخواهد آمد و در پایان به برترین برداشت‏ها جوایزی اهدا خواهد شد.

بهرامی همچنین گفت: در پایان ماه رمضان نیز طی مراسمی از بانوان هنرمند شهرستان دماوند که تاکنون مقام‏های خوبی را در سطح استان تهران کسب کرده‏اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: تجلیل از فعالان حوزه خبر در سطح شهرستان با حضور مسئولان از دیگر برنامه‏های در دست اجراست تا فرهنگ همکاری مسئولان با خبرنگاران نهادینه شود.

انتهای پیام/2568/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول