اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

در روز قدس همبستگی با ملت فلسطین را نشان خواهیم داد

امام جمعه بناب گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خودمان را با ملت مظلوم فلسطین نشان خواهیم داد.

در روز قدس همبستگی با ملت فلسطین را نشان خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان بناب با انتقاد از برخی قلم فرسایی‌ها علیه دولت منتخب اظهار کرد: متأسفانه برخی از این قلم بنویس‌ها و ستون بنویس‌ها از آشتی و اتحاد متنفر هستند و به قدری مریض‌اند که حماسه عظیمی که در 24 خرداد در انتخابات اتفاق افتاد، به آن نمی‌پردازند.

وی افزود: برای اینکه نفر مورد دلخواه آنها رأی نیاورد، به رئیس جمهور منتخب فشار می‌آورند و اشکال تراشی می‌کنند.

خطیب جمعه بناب بیان کرد: من به عنوان ریش سفید از این جایگاه به آن ستون نویس‌ها و قلم بنویس‌ها ناصحانه عرض می‌کنم، 16 سال است به طبل اختلاف می‌کوبید؛ ولی مردم عملاً در انتخابات 24 خرداد جواب شما را در پای صندوق‌های رأی دادند و در عمل نشان دادند که راه و روش شما را قبول ندارند و حرف و حدیث‌های شما را قبول نمی‌کنند.

باقری‌بنابی ادامه داد: یقین بدانید کوبیدن سوریه و عراق همه‌اش بهانه است هدف آنها ریشه‌کنی این نظام است و جا دارد در چنین شرایط و موقعیت حساسی بیشتر به فکر اتحاد باشیم تا به فکر ایجاد اختلاف.

امام جمعه بناب گفت: بیایید از ولایت واقعاً فرمان ببرید مغالطه نکنید و به انتخاب مردم حریم و حرمت قائل شوید، بیایید به رأی مردم احترام بگذاریم.

باقری بنابی درعین حال اظهار کرد: هنوز چیزی نشده است 12 مرداد دولت جدید خواهد آمد، این قدر زود قضاوت نکنید و فشار وارد نکنید باید منتظر باشیم و ببینیم عملکرد دولت منتخب چطور خواهد شد، بعد قضاوت کنیم.

وی تصریح کرد: بی‌منطق به کسی به به نگفته و جشنواره برگزار نکنیم از طرف دیگر نیز قصاص قبل از جنایت نکنیم، اگر بی‌منطق قدم برداریم، مردم عکس‌العمل نشان خواهند داد، چرا که در انتخابات گذشته مردم جواب برخی حرکت‌های خودسر و خودمحور را دادند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سالهای اخیر از سوی مقام معظم رهبری گفت: مردم باید واقعیت‌ها را درک کنند، چون کشور ما امروز در حوزه اقتصاد درگیر جنگ است و اگر به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب توجه می‌کردیم، وضع الان به مراتب بهتر از این بود و فشار تحریم‌ها اثرگذاری کمتری داشتند.

باقری‌بنابی با بیان اینکه به این نامگذاری‌ها از طرف دولت و از طرف مجلس نه تنها توجهی نشد، بلکه هیچ گام جدی نیز برداشته نشد؛ گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی قسمتی که به مردم و ملت مربوط بود، به صورت معجزه وار تحقق یافت.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌های نظام نیز در این انتخابات قابل تحسین بود؛ افزود: به جهت امانت داری و صیانت از آراء مردم عملکرد دستگاه‌های نظام قابل تقدیر است.

باقری‌بنابی همچنین با بیان اینکه هنوز هم برای تحقق شعارهای مقام معظم رهبری از سوی مسئولان دیر نیست؛ تأکید کرد: طی چند روز آینده دولت آغاز به کار خواهد کرد و انصافاً کار سختی پیش روی دولت جدید است.

امام جمعه بناب با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: در حالی که دشمنان نظام نظاره‌گر حضور مردم در این راهپیمایی هستند از این رو جمعه آینده پیر و جوان، زن و مرد ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خودمان را با ملت مظلوم فلسطین نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/60002/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول