اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

شرکت گاز در گازرسانی به همه نقاط فیروزکوه اهتمام داشته باشد

امام جمعه فیروزکوه خواستار توجه ویژه شرکت گاز استان تهران به گازرسانی به تمام نقاط شهری و روستایی شهرستان فیروزکوه شد.

شرکت گاز در گازرسانی به همه نقاط فیروزکوه اهتمام داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در آیین بهره‏برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای لاسم چشمه و هرانده در بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه در مسجد روستای هرانده اظهار داشت: شهرستان فیروزکوه با قرار داشتن در منطقه‏ای کوهستانی، از آب و هوایی سرد و خشک برخوردار است.

وی با تقدیر از خدمات‏رسانی شرکت گاز استان تهران و اهتمام به مقوله گازرسانی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان، خواستار تسریع در گازرسانی به سایر مناطق روستایی آن شد.

استیری تصریح کرد: شهرستان فیروزکوه از مردمانی ولایت‏مدار و همیشه در صحنه برخوردار است که هر زمان با اشاره رهبری و مسئولان نظام، وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده‏اند و چنین مردمانی شایسته خدمت‏گزاری هستند.

امام جمعه فیروزکوه همچنین با اشاره به بهره‏مندی بیش از 200 خانوار روستایی و فقط 700 نفر در این دو روستا از نعمت گاز، مسئله تحدید نسل را خطری برای نظام مقدس اسلامی برشمرد که مقام معظم رهبری بارها و بارها به آن اشاره داشته‏اند.

استیری با بیان اینکه باید به بهانه‏های مختلف منویات رهبری را در محافل گوناگون مطرح کرد، افزود: شیعه امیرالمؤمنین(ع) باید همواره تقویت شده و تعدادشان زیاد باشد.

این گزارش حاکی است؛ پروژه‏های گازرسانی به روستاهای لاسم چشمه و هرانده در مدت دو سال و با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد ریال اجرایی شده است.

روستاهای لاسم چشمه و هرانده به ترتیب در پنج و 12 کیلومتری غرب فیروزکوه قرار دارند.

انتهای پیام/2568/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول