اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش امام جمعه سنندج به اهانت ایرانسل به مقدسات اهل سنت

شرکت ایرانسل باید از مسلمانان اهل سنت ایران عذرخواهی کند

امام جمعه سنندج در اعتراض به اهانت شرکت ایرانسل به مقدسات اهل سنت ایران اسلامی، خواستار عذرخواهی این شرکت از مسلمانان اهل سنت و مقابله مسئولان با این حرکت تفرقه افکنانه شد.

شرکت ایرانسل باید از مسلمانان اهل سنت ایران عذرخواهی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: حرکت های تفرقه افکنان در مسیر اقدامات دشمنان قرار می‌گیرد لذا چنین حرکت هایی محکوم است و باید با آنها مقابله شود.

وی ائمه اطهار (ع) خلفای راشدین، صحابه پیامبر و بزرگان دین را اسوه عینی مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان اهانت به بزرگان دین را برنمی‌تابند و در مقابل چنین اعمالی واکنش نشان می‌دهند.

به گفته امام جمعه سنندج، ایران اسلامی با بهره‌مندی از ظرفیت تمامی اقوام و مذاهب اسلامی به اقتدار و عزت در جهان دست یافته است و هر گونه عمل تفرقه‌انگیزانه و جدایی‌طلب که انسجام ملت بزرگ ایران را هدف قرار دهد محکوم است و باید با آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: افراد ناآگاه با اهانت به مقدسات مسلمانان شیعه و سنی در خط دشمنان حرکت می‌کنند و زمینه تحقق اهداف شوم دشمنان دین و نظام را فراهم می‌سازند.

ماموستا مجتهدی اظهار کرد لذا مسلمانان اهل سنت از اهانت شرکت ایرانسل نگران هستند و لذا باید به صورت رسمی از مسلمانان اهل سنت کشور عذرخواهی نمایند.

وی در ادامه خطبه‌های امروز به نقش مهارت آموزی در توسعه اشتغال اشاره کرد و ضمن تبریک هفته مهارت به تمامی فعالان این عرصه اظهار کرد: توسعه و ترویج مهارت‌آموزی در جامعه نقش بسزایی در ایجاد شغل‌های پایدار و ارتقا مهارت‌های شغلی دارد.

وی با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری و توسعه سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم در این استان که مورد تاکید رهبری قرار گرفته است، تصریح کرد: تحقق این مهم نیازمند تلاش بیش از پیش مسئولان است.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود به هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان اشاره کرد و گفت: اطعام نیازمندان و روزه‌داران در این ماه پاداش مضاعفی دارد که امیدواریم همه ما توفیق این مهم را داشته باشیم.

انتهای پیام/79006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول