اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد قزوین خبر داد

خودکفایی 1750 خانوار کمیته امداد در قزوین

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین از خودکفایی یک هزار و 750 خانوار کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین خبر داد.

خودکفایی 1750 خانوار کمیته امداد در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله صفری در جشن توانمندی 1750 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین که در سالن آمفی تئاتر شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان پردیس برگزار شد، اظهار داشت: یک هزار و 750 نفر از خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین توانمند شدند.

وی افزود: به همین مناسبت جشن خودکفایی یک هزار و 750 خانوار کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قزوین با حضور آنان و مسئولان ارشد استانی و کشوری برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با اشاره به اینکه خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با توانمند شدن با بیکاری، سستی، بی‌انگیزگی، ناامیدی و مصرف‌گرایی مبارزه کردند، اذعان داشت: آنان با خودکفایی نشاط، شادابی، امید را در خودشان ارتقا دادند.

صفری با بیان اینکه جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین چند سال متوالی برگزار می‌شود، بیان کرد: هر ساله آمار توانمند شدن آنان افزایش می‌یابد که تحقق این مهم از موفقیت‌های این نهاد در این استان است.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین براساس اسناد بالادستی، بکارگیری راهکارها و سیاست‌های درست و تلاش مضاعف مسئولان و امدادگران تاکنون توانسته در خودکفایی کردن خانواده‌های زیر پوشش این نهاد گام‌های بسزایی را بردارد که امیدواریم این روند با همت بیشتری ادامه یابد تا تعداد بیشتری از آنان توانمند شوند.

اجرای 8517 طرح اشتغال کمیته امداد در قزوین

صفری با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در دو سال گذشته هشت هزار و 517 طرح اشتغال و خودکفایی برای اجرا کرده است، اظهار داشت: با اجرای این طرح‌ها تعداد بیشتری از مددجویان از چتر حمایتی این نهاد خارج شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین ادامه داد: اکنون برخی از مددجویان این نهاد با اشتغال‌زایی قادر هستند ماهانه درآمدی بالای یک و نیم میلیون تومان کسب کنند که این موفقیت بزرگی در راستای توانمند شدن آنان برای کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: خانواده‌هایی که دیروز مصرف‌کننده بودند، امروز با اشتغال‌زایی به یک تولید‌کننده تبدیل شدند تا در پیشرفت تولید و اقتصاد کشور سهم بسزایی داشته باشند.

برگزاری 7800 دوره آموزشی اشتغال کمیته امداد در قزوین

این مسئول عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در دو سال گذشته هفت هزار 800 دوره آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای خودکفایی و اشتغال‌زایی برای جامعه هدف این نهاد برگزار کرده است.

صفری بیان کرد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین 26 هزار مورد از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان این نهاد با هدف پایدار بودن شغل آنان بازدید کرده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در سال جاری که به نام حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده توانمند کردن آحاد جامعه از جمله مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در سرلوحه اقدامات مسئولان بیشتر قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین با بیان اینکه سال گذشته پنج هزار و 800 نفر از مددجویان این نهاد توانمند شدند، ابراز داشت: این مهم به دلیل تعامل خوب این نهاد با سایر دستگاه‌های اجرایی محقق شده که امیدواریم بیشتر ارتقا یابد.

انتهای پیام/77009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول