اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‏دهد

مسیر راهپیمایی روز قدس در فیروزکوه تعیین شد/ مشهدی‏عباسی سخنران ویژه مراسم

مسیر راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در فیروزکوه در حمایت از مردم مظلوم و ستم‏دیده فلسطین مشخص شد.

مسیر راهپیمایی روز قدس در فیروزکوه تعیین شد/ مشهدی‏عباسی سخنران ویژه مراسم

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، در جلسه‏ای که به همین مناسبت پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، مقرر شد تا مسیر راهپیمایی امسال روز قدس در شهر فیروزکوه از محل آستان امام‏زاده اسماعیل(ع) شهر به سوی میدان امام خمینی(ره) و پس از آن مسجد امام حسین(ع)، محل برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه باشد.

در این جلسه تصمیم گرفته شد تا شروع حرکت راهپیمایان از ساعت 11 صبح روز جمعه، 11 مرداد ماه باشد و قرائت قطعنامه و سخنرانی پایانی در محل مسجد امام حسین(ع) انجام شود.

همچنین حمیدرضا مشهدی‏عباسی، نماینده منتخب مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران پایانی مراسم معرفی شد.

پرواز پاراگلایدرهای سپاه در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی و توزیع بروشور از آسمان، اجرای حرکات نمایشی، حرکت یک گروهان از سپاه با لباس فرم مخصوص و حمل پرچم قدس و فلسطین پیشاپیش راهپیمایان نیز در این نشست مصوب شد.

حضور شناسنامه‏دار اصناف، بازاریان، ورزشکاران، دانش‏آموزان، دانشجویان، خانواده‏های معزز شهدا و ایثارگران، هیئت‏های مذهبی و بسیجیان، اطلاع‏رسانی راهپیمایی از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه و تشکیل کمیته‏های مختلف ترافیک، فرهنگ، امنیت، امداد و نجات، صوتی، تبلیغات و اطلاع‏رسانی و . . . از دیگر مصوبات این جلسه بود.

امام جمعه، فرماندار، معاونان عمرانی و سیاسی انتظامی فرماندار، رئیس جمعیت هلال‎احمر، مدیر جهاد کشاورزی و شهردار فیروزکوه از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول