اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان آستارا خبر داد

کشف 5 کیلوگرم هروئین در آستارا

دادستان آستارا از کشف پنج کیلو و 400 گرم هروئین در این شهرستان خبر داد.

کشف 5 کیلوگرم هروئین در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام محبوب علیزاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقدار مذکور هروئین در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در آستارا بیش از پنج کیلوگرم هروئین کشف و در این راستا دو نفر نیز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: با شناسایی قاچاقچیان مواد مخدر، تحرکات این باند تحت کنترل نامحسوس عملیات ویژه سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) قرار گرفت.

این مسئول با بیان اینکه یکی از این قاچاقچیان دارای سابقه بوده و بسیاری از افراد جامعه را آلوده کرده است، افزود: عملیات برق‌آسای سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) فرصت هرگونه عکس‌العمل را از قاچاقچیان گرفت و هر دو قاچاقچی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات پنج کیلو و 400 گرم هروئین از قاچاقچیان کشف شد.

دادستان آستارا از کشف یک کیلوگرم هروئین در سه ماه نخست امسال خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو محموله سنگین مواد مخدر که وارد آستارا شده بود، کشف و ضبط شد و قاچاقچیان این دو محموله نیز دستگیر شدند.

وی با تأکید بر اینکه آستارا به هیچ عنوان فضای امنی برای قاچاقچیان نیست، خاطرنشان کرد: با کسانی که به هر عنوان در این راستا قانون را زیر پا بگذارند، به شدت بدون اغماض برخورد می‌شود.

علیزاده، زمینه بسیاری از نابسامانی‌های خانوادگی و آسیب‌های اجتماعی را گرایش به مواد مخدر دانست و یادآور شد: برای پیشگیری از اعتیاد، آموزش والدین و خانواده‌ها برای داشتن ارتباطی صمیمی با فرزندان و شناسایی و حل مشکلات روحی و روانی آنها باید با جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه برخورد با اراذل و اوباش یکی از برنامه‌های مهم حوزه قضایی آستارا است، متذکر شد: با کسانی که مخل نظم و آسایش مردم هستند، به شدت طبق قانون برخورد می‌شود.

این مسئول، مبارزه و برخورد با متصرفان اراضی ملی و سگ گردانی در معابر عمومی را از برنامه‌های دیگر حوزه قضایی این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/84002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول