اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

ستاره‌های فوتسال راه ساری به فکر جدایی هستند

در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، چند ستاره و بازیکن موثر راه ساری پس از سال‌ها به فکر جدایی از این تیم هستند.

ستاره‌های فوتسال راه ساری به فکر جدایی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با توجه به اینکه تا آغاز لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فرصت اندکی باقی ماند، مسئولان راه ساری هیچ اقدامی در جذب بازیکنان برای حضور در لیگ نکردند و حتی تمرینات این تیم برای حضور در لیگ نیز هنوز آغاز نشده است.

این در حالی است که دیگر تیم‌ها از غافله عقب نمانده و با آغاز تمرینات در صدد جذب بازیکنان خوب و باتجربه از دیگر تیم‌ها به ویژه ستاره‌های راه ساری هستند.

راه ساری همواره در طول لیگ با توجه به حضور بازیکنان بومی و جوان خود بیشترین تماشاگر را داشته و از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر فوتسال کشور بوده و امسال نیز به طور حتم از پرتماشاگران تیم‌های لیگ لقب خواهد داد.

با توجه به اینکه طاها مرتضوی تنها بازیکن ملی‌پوش راه ساری با عقد قراردادی به تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان پیوست و شایعه شده که مرتضی عظیمایی با تیم شهید منصوری قرچک، سیدجواد منتظر با تیم گسترش فولاد تبریز و سعید بلباسی نیز به تیم شهرداری ساوه رفت، تا حدودی تیم راه ساری برای فصل جاری با ترکیبی کاملا جوان‌تر نسبت به سال‌های گذشته در لیگ برتر فوتسال کشور شرکت خواهد کرد.

همچنین محمود لطفی کاپیتان این تیم نیز چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری کشور دارد و این بازیکن نیز به طور حتم در این فصل راه ساری را همراهی نخواهد کرد و پس از سال‌ها  از تیم جدا خواهد شد.

در چند سال حضور راه ساری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های مهمان همواره از سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری به خاطر حضور پرشور تماشاگران راه ساری هراس داشتند و این مجموعه ورزشی برای دیگر تیم‌ها همچون قلعه عقاب‌ها مشهور بود.

 با توجه به اینکه اسکلت تیم راه ساری با جداشدن ستاره‌های این تیم در حال فروباشی است، تا دیر نشده مدیرعامل جوان این تیم باید هرچه سریع‌تر برای جذب بازیکن باتجربه و بومی تیم برای موفقیت باشگاه اقدام کند.

به طور حتم زحمات چندین ساله سعید نجاریان مدیرعامل جوان تیم با توجه به عدم حمایت اسپانسر و سرمایه‌گذار و مشکلات زیاد بر هیچ کس پوشیده نیست اما چاره‌ای نیست و باید هرچه سریع‌تر فکری به وضعیت تیمش در لیگ داشته باشد.

تیم فوتسال راه ساری همواره در این چند سال از قعرنشین‌های جدول و از گزینه‌های سقوط بوده، اما امسال وضعیت فرق کرده و با توجه به جدایی چند ستاره این تیم، اگر مدیریت باشگاه دیر بجنبد و بازیکنان باتجربه و مطرح از تیم جدا شوند، می‌توان از همین اکنون راه ساری را از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر اعلام کرد.

===============

یادداشت از مهدی کهن‌روز

===============

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول