اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در افتتاحیه دور سوم جشنواره آیات

برترین‌های ۲ رشته از دومین دور جشنواره‌های «آیات» تجلیل شدند

نفرات برتر دومین دور از جشنواره‌های آیات در رشته‌های «فیلم‌نامه و نمایشنامه» و «پیامک» قرآنی در حاشیه افتتاحیه دور سوم این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های ۲ رشته از دومین دور جشنواره‌های «آیات» تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس آیین افتتاحیه دور سوم جشنواره آیات در مصلای «امام‌خمینی(ره)» برگزار و طی آن از نفرات برتر جشنواره‌های «فیلم‌نامه و نمایشنامه» و «پیامک» دومین دوره این جشنواره تجلیل شدند.

نفرات برتر جشنواره «فیلم‌نامه و نمایشنامه»

در بخش فیلمنامه‌نویسی، عنوان سوم مشترک به همراه لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال به «داود جلیلی» نویسنده فیلمنامه «به رنگ زندگی» و «غلامرضا نعمت‌پور» نویسنده فیلمنامه «مهربان‌تر از مادر» تعلق گرفت.

همچنین عنوان دوم به همراه تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال به «محمدعلی هاشم‌پور» نویسنده فیلمنامه «نامه‌ای برای او» تعلق گرفت.

بنا بر این گزارش، هیئت داوران در این جشنواره هیچ اثری را حائز رتبه اول ندانست.

در بخش نمایشنامه‌نویسی عنوان سوم مشترک به همراه لوح تقدیر و مبلغ 20 میلیون ریال به «علی میرزاعمادی» نویسنده نمایش‌نامه «مسافران» و «لاله عشقی» نویسنده نمایشنامه «سه‌گانه خدا» تعلق گرفت.

عنوان دوم به همراه تندیس، دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال به «مهناز مهدی‌زاده» نویسنده فیلمنامه «مرگ ناگزیر چشیدنی است» تعلق گرفت.

بنا بر این گزارش، هیئت داوران هیچ اثری را حائز رتبه اول در رشته نمایشنامه‌نویسی ندانست.

نفرات برتر جشنواره پیامک قرآنی

به گزارش فارس، در ادامه مراسم نفرات برتر جشنواره «پیامک قرآنی» معرفی شدند که به ترتیب «محسن کلهر»، «سمانه امامی‌فر» و «فرانک فتحی» به عنوان رتبه‌های برگزیده این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

یکی دیگر از جشنواره‌های باقی مانده از دور دوم جشنواره آیات، جشنواره «فیلم کوتاه» قرآنی است که بنا به درخواست برگزارکنندگان آیین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر آن طی روزهای آینده در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول