اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی

مراسم معارفه دبیر حزب مؤتلفه استان کرمانشاه برگزار شد + تصاویر

مراسم تودیع دبیر پیشین و معارفه دبیر جدید حزب مؤتلفه استان کرمانشاه با حضور دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد.

مراسم معارفه دبیر حزب مؤتلفه استان کرمانشاه برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدنبی حبیبی صبح امروز در مراسم تودیع بهروز همتی، دبیر پیشین حزب مؤتلفه استان کرمانشاه و معارفه محمد کرمی‌راد به‌عنوان دبیر جدید این حزب در استان کرمانشاه، اظهار داشت: حزب مؤتلفه از سال تأسیس آن در سال 42 تاکنون این افتخار را دارد که با گذشت 51  سال از تاسیس آن همواره در خط ولایت حرکت کرده و هیچ تغییری در مواضع و اعتقادات آن به‌وجود نیامده است.

 دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: اعتقاد داریم هر کاری انجام می‌دهیم یک ذخیره اخروی برای ما خواهد بود.

حبیبی ادامه داد: وظیفه داریم به‌عنوان یک حزب فعال سیاسی امور خود را به‌طور مستقل انجام دهیم ولی در جایی‌که با فرمان ولی امر مسلمین جهان روبرو شویم، به خودمان حق تفسیر و اجتهاد را مطلقا نمی‌دهیم و مطیع محض هستیم.

بهروز همتی، دبیر پیشین حزب مؤتلفه استان کرمانشاه نیز در این مراسم بیان داشت: غایت ما در همه امور کسب رضای خداوند است و در شرایط فعلی حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های به‌دست آمده توسط امام خمینی (ره) از اهم امورات است و این تکلیفی است که همه ما بر عهده داریم.

به گفته همتی، دوران حساسی در جهان و ایران در حال گذر است و آن‌چه می‌گذرد نشان از کینه‌ورزی دشمنان اسلام با نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه کار تشکیلاتی و حزبی یکی از اموری است که می‌تواند خدمت بزرگی به نظام و مردم بکند، افزود: حزب مؤتلفه همواره پیرو روحانیت و مرجعیت بوده است.

محمد کرمی‌راد، دبیر جدید حزب مؤتلفه استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: به‌علت بازی‌های سیاسی افرادی در شهر کرمانشاه، بسیاری از نیروهای انقلابی و حزب‌الهی به حاشیه رانده شده بودند.

کرمی‌راد اظهار داشت: افتخار می‌کنم در این حزب عضو شدم و با مطالعه دقیق ایمان دارم که این حزب همواره در خط رهبری حرکت کرده و هیچ‌گاه انحرافی نداشته و امیدوارم بتوانم مردم کرمانشاه را به این حزب جذب کنم.

     

انتهای پیام/2700/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول