اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای اطلاع‏ رسانی استان سمنان خبر داد

پیگیری انتقال آب دریای خزر در کارگروه تأمین آب فلات مرکزی ایران

دبیر شورای اطلاع‏ رسانی استان سمنان از پیگیری انتقال آب دریای خزر در کارگروه تأمین آب فلات مرکزی ایران با حضور معاون اول رئیس جمهور و استاندار سمنان خبر داد.

پیگیری انتقال آب دریای خزر در کارگروه تأمین آب فلات مرکزی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی از پیگیری‏ها و دیدارهای مختلف استاندار سمنان به منظور حل مسائل و مشکلات استان سمنان با وزرا و معاونان رئیس جمهور و دیگر مقامات کشوری در تهران خبر داد.

وی افزود: در ادامه پیگیری‏های استاندار سمنان که همه هفته به طور مستمر در تهران انجام می‏شود، عباس رهی در ملاقات در دو مرحله دیدار با وزیر راه و شهرسازی مسائل مختلف در حوزه راه‏سازی و بحث ساخت مسکن مهر و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل آن را مطرح و مورد پیگیری قرار داد.

همچنین استاندار سمنان در دیدار با محرابیان دستیار ویژه رئیس‏ جمهور در خصوص تکمیل و بهره‏ برداری از طرح‏های مهر ماندگار مذاکره و گفت‏ وگو کرد.

کارخایی در ادامه به دیگر دیدارهای استاندار سمنان اشاره کرد و افزود: ملاقات با مدیرعامل بیمه ایران در خصوص ارائه تسهیلات بیمه‏ ای در سطح استان از سوی بیمه ایران، دیدار و گفت‏ وگو در دو مرحله با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مسائل مختلف بهداشتی و درمانی و تکمیل پروژه‏ های بیمارستانی در استان و ملاقات با رئیس سازمان زندان‏ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی زندان‏های کشور نیز انجام شده است.

دبیر شورای اطلاع‏ رسانی استان سمنان گفت: استاندار سمنان در دیدار و رایزنی با معاون رئیس ‏جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در خصوص بحث توسعه صنعت توریسم و گردشگری و احیا و نگهداری از آثار و ابنیه تاریخی و فرهنگی استان، مدیرعامل صندوق توسعه ملی در خصوص اعتبارات و تسهیلات برای استان، معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص مسائل ساخت مسکن مهر در استان دیدار و گفت‏ وگو کرد.

کارخایی در ادامه به دیگر دیدارها و ملاقات‏های مهم استاندار سمنان اشاره کرد و افزود: در هفته‏ های اخیر رهی استاندار سمنان با معاون برنامه ‏ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت کشور و معاون اداری معاونت توسعه مدیریت در امر نیروی انسانی و تأمین نیروی استخدامی برای دستگاه‏های اجرایی استان، فرمانده قرارگاه سازندگی کشور در خصوص طرح قرارگاه خصوصاً احداث بزرگ‏راه حرم تا حرم در استان سمنان، وزیر علوم و تحقیقات در خصوص مسائل دانشجویی و دانشگاهی و توسعه مراکز علمی در سطح استان دیدار و گفت ‏وگو کرد.

دبیر شورای اطلاع‏ رسانی استان سمنان همچنین اضافه کرد: استاندار سمنان در جلسه کارگروه تأمین آب فلات مرکزی ایران که با حضور رحیمی معاون اول ریاست جمهوری و جمعی از وزرا و استانداران تشکیل شده بود، حضور یافت؛ در این جلسه در زمینه تأمین آب از دریای مازندران به استان‏های مرکزی تصمیمات اتخاذ شد.

انتهای پیام/2249/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول