اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

مدیریت مناطق گردشگری فیروزکوه به مردم واگذار شود

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به اصل 44 قانون اساسی گفت: مدیریت مناطق گردشگری فیروزکوه به منظور خدمات‏رسانی به گردشگران باید به مردم واگذار شود.

مدیریت مناطق گردشگری فیروزکوه به مردم واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فیروزکوه در محل چشمه آب معدنی خمده اظهار داشت: هدف از برگزاری این گونه جلسات میدانی، سر و سامان دادن به نقاط گردشگری شهرستان فیروزکوه است.

وی گفت: دولت علاقه‏مند به اجرای اصل 44 قانون اساسی است و در این راستا از واگذاری این چشمه آب معدنی به روستاییان نیز استقبال می‏کند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: این منطقه گردشگری باید مدیریت واحدی داشته باشد و می‏خواهیم مردم دست‌اندرکار بوده و کار به صورت مردمی هدایت و مدیریت شود.

وی خاطرنشان کرد: حضور بسیجیان پایگاه‏ها و اداره میراث فرهنگی و گردشگری در این‏گونه مناطق، خود یک حضور مردمی و به عنوان پل ارتباط با مردم است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در چارچوب قانون به شرایط متقاضیان احداث واحدهای تجاری و مستحدثات در این منطقه گردشگری رسیدگی خواهد شد تا شاهد خدمت‏رسانی هرچه بهتر به گردشگران و مسافران باشیم.

مهری ادامه داد: مسئولان شهرستان فیروزکوه همگی متفق‏القول هستند تا خسارتی به باغات و مزارع اهالی منطقه وارد نشود؛ مردم با گردشگران تقابلی نداشته باشند و دغدغه‏های امنیتی به حداقل برسد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین خواستار مسقف شدن چشمه آب معدنی خمده به منظور رفاه حال بانوان شد و بیان داشت: با توجه به ظرفیت گردشگری منطقه، باید در بعد فرهنگی برنامه‏های متنوعی در این محل و سایر مناطق گردشگری شهرستان فیروزکوه به اجرا گذاشت.

وی پیشنهاد کرد: با تنظیم موافقت‏‌نامه‏‌ای بین اعضای شورای اسلامی روستا، اداره منابع طبیعی، امور آب، بخشداری مرکزی و سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه، همگان در جهت رونق و بالندگی این منطقه مسئولیت و برنامه داشته و پای کار باشند.

روستای خمده در 20 کیلومتری جنوب فیروزکوه قرار دارد.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول