اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور گسترش همکاری‎های اقتصادی انجام شد؛

سفر هیئت تجاری روسیه به گلستان

هیئت تجاری روسیه به منظور گسترش همکاری‎های اقتصادی به گلستان سفر کردند.

سفر هیئت تجاری روسیه به گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان گلستان صبح امروز در حاشیه نشست هیئت تجاری روسیه در گرگان اظهار داشت: این هیئت تجاری زمینه‎های همکاری اقتصادی در بخش‎های نفت و گاز، چوب، غلات، فولاد و کشاورزی را بررسی کردند.

حمید دامغانی افزود: با توجه به صنایعی که در استان گلستان وجود دارد و به تبع آن صنایع موجود در کشور همسایه، این امکان وجود دارد که بتوانیم به عنوان مکمل، نیاز دو استان را برطرف کنیم.

مواد غذایی که در گلستان فرآوری می‎شود مصرف خوبی در روسیه دارد

وی خاطرنشان کرد: بخشی از مواد غذایی که ما در استان فرآوری می‎کنیم مصرف خوبی در کشور روسیه دارد و استقبال آنها را نیز به همراه داشته که امکان صادرات در این زمینه وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گلستان بیان داشت: بخشی از صنایع جدید گلستان مانند تولید میله‎گرد، ورق و نیز انواع و اقسام صنایعی که به تازگی در استان ایجاد شده امکان تامین مواد اولیه آن از کشور روسیه وجود دارد به همین خاطر سعی داریم این روابط را گسترش دهیم.

یک هیئت تجاری از گلستان به روسیه اعزام می‎شود

به گفته دامغانی؛ به زودی یک هیئت تجاری از استان گلستان به استان مربوطه در کشور روسیه اعزام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت تجاری اعزامی از گلستان به روسیه در زمینه صادرات چوب و فرآورده‎های آن، صادرات فولاد و فرآورده‎های آن، ساخت مجموعه‌های نفت و پتروشیمی فعالیت می‎کنند.

همکاری تجاری بین روسیه و گلستان می‎تواند منبع درآمد ارزی را برای دو کشور فراهم کند

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گلستان ابراز داشت: همکاری تجاری بین روسیه و گلستان می‎تواند ارکان اقتصادی و منبع درآمد ارزی را برای دو کشور فراهم کند.

اتاق بازرگانی استان گلستان امروز میزبان هیئت تجاری کشور روسیه به گلستان بود تا در سایه روابط دو کشور زمینه رونق اقتصادی فراهم شود.

انتهای پیام/83001/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول