اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان خبر داد

راه‌اندازی 56 مرکز نیکوکاری در لرستان

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: در راستای فقرزدایی و برقراری عدالت اجتماعی 56 مرکز نیکوکاری در لرستان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 56 مرکز نیکوکاری در لرستان

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی شب گذشته در مراسم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کمیته امداد در مسجد آیت‌الله مدنی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد با اشاره به اینکه افتتاح مراکز نیکوکاری در سالروز ولادت میلاد امام حسن مجتبی (ع) کار بسیار ارزشمندی است گفت: مسئله رسیدگی به فقرا، ایتام و افراد نیازمند یک اصل قرآنی و دینی است.

وی در ادامه افزود: در هیچ دین و آیینی به اندازه دین اسلام به احسان بخشش و صدقه اهمیت داده نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه عنوان کرد: مصداق این مسئله سوره "هل اتی" است که در شان اهل بیت(ع) در خصوص انفاق به فقیران، ایتام و اسیران نازل شده است.

میرعمادی با بیان اینکه وظیفه کمیته امداد رسیدگی به محرومین و نیازمندان است گفت: تداوم کار کمیته امداد به کمک و حمایت‌های مردمی وابسته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: هرکسی که دست نوازش بر سر ایتام بکشد خداوند به اندازه تمام موهای سر آن یتیم برای آن فرد نیکی و پاداش حساب می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد یادگاری ارزشمند از امام بزرگوار است، گفت: این نهاد درهای رحمت را به روی خیرین و نیکوکاران باز می‌کند.

میرعمادی افزود: تداوم کار کمیته امداد به کمک‌های مردمی وابسته و مردم نقش اساسی در کارهای خیر دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه اظهار داشت: راه‌اندازی پایگاه در مساجد خیرین و نیکوکاران نیازمندان را واقعی بیشتر می‌شناسند و کمک‌ها توسط مردم با محوریت مسجد جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی 56 مرکز نیکوکاری در استان لرستان گفت: این مراکز در جهت فقرزدایی و برقراری عدالت اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

میرعمادی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کمیته امداد استان لرستان در افتتاح مراکز نیکوکاری، سرکشی به فقرا و محرومین و رسیدگی به امور مسکن اشتغال مددجویان گفت: رسانه‌ها باید کمک به فقرا و نیازمندان را ترویج کنند.

انتهای پیام/2304/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول