اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد:

خدمات دولت دهم در لامرد قابل انکار نیست

فرماندار لامرد گفت: هیچ کس نمی‌تواند خدمات گسترده دولت‌های نهم و دهم را در این شهرستان انکار کند.

خدمات دولت دهم در لامرد قابل انکار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمود صفری چهارشنبه‌شب در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در دولت دهم اظهار داشت: در دولت نهم و دهم هشت هزار واحد مسکونی شامل مسکن مهر، مسکن روستایی و شهری در سطح شهرستان لامرد احداث و یا مقاوم‌سازی شد.

وی افزود: مقاوم‌سازی بسیاری از واحدهای مسکونی موجب شد که وقوع زلزله‌های پی در پی در دو سال گذشته هیچ‌گونه خسارتی به ویژه در بخش اشکنان صورت نگیرد.

فرماندار لامرد با بیان اینکه تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم و دهم تعداد سالن‌های ورزشی در سطح لامرد تنها چهار مورد بود، اذعان داشت: امروز این تعداد به 18 سالن ورزشی روباز و بسته تبدیل شده و در اختیار آحاد مردم به ویژه جوانان است.

صفری در مورد آخرین وضعیت آزاد راه لامرد - پارسیان نیز ادامه داد: در سال جاری اعتباری در حدود 6 میلیارد تومان از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز به ساخت این پروژه بزرگ ملی اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه در تمام دولت‌ها نقاط قوت و ضعف وجود داشته است بیان داشت: هیچ‌کس نمی‌تواند خدمات گسترده دولت‌های نهم و دهم را در این شهرستان انکار کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد اضافه کرد: امیدواریم در دولت یازدهم نیز چنین اتفاقاتی در سطح شهرستان لامرد رخ دهد.

صفری در همین زمینه خاطرنشان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند رای مردم لامرد را به نفع یک جریان خاص مصادره کند چراکه ولایی هستند و همیشه چشم و گوش آنان به سوی ولایت فقیه بوده است.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم پس از خلق حماسه باشکوه سیاسی توسط مردم، حماسه اقتصادی نیز هرچه سریع‌تر در دولت یازدهم رخ دهد.

وی در مورد جذب دو درصد نفت و گاز نیز خطاب به مسئولان حاضر در جلسه شورای اداری لامرد گفت: برخی از مسئولان در جذب دو درصد نفت و گاز ضعیف عمل کردند و هیچ مدیرکلی حق ندارد اعتبارات دو درصد نفت و گاز مربوط به این شهرستان را در جای دیگر هزینه کند.

صفری در ادامه سخنان خود با گلایه شدید از مدیرعامل سازمان انتقال خون استان فارس در مورد عدم راه‌اندازی پایگاه انتقال خون در لامرد گفت: ساختمان این پایگاه توسط یکی از خیراندیشان لامردی ساخته شده و تاکنون پیگیری‌های بسیاری درمورد راه‌اندازی این پایگاه انجام شده اما اقدامی از سوی سازمان انتقال خون با گذشت یک سال از افتتاح این پایگاه در مورد تامین نیروی متخصص مشاهده نشده است.

فرماندار لامرد تصریح کرد: در مورد استقرار کامل اداره تعزیرات نیز به شدت از مسئولان مربوطه گلایه‌مند هستیم و به‌زودی در این دو زمینه تصمیم جدید می‌گیریم.

انتهای پیام/2448/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول