اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان

نخستین مرکز نیکوکاری محله شهر در کرمان افتتاح شد

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان نخستین مرکز نیکوکاری محله شهر کرمان در مسجد امام زمان (عج) افتتاح شد.

نخستین مرکز نیکوکاری محله شهر در کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون استاندار و رئیس کل دادگستری استان کرمان، عصر امروز نخستین مرکز نیکوکاری محله شهر در مسجد امام زمان (عج) شهر کرمان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وحید میرزایی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در حاشیه این افتتاحیه اظهار داشت: امروز به صورت همزمان 18 مرکز نیکوکاری محله شهر در استان کرمان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراکز با هدف برون‌سپاری و واگذاری کمک‌های مردم به خودشان راه‌اندازی می‌شود، افزود: مساجد از قدیم محل رفع مشکلات و گرفتاری‌های اهالی هر محله بودند و بزرگان هر محله با شناسایی افراد نیازمند به آنها توجه و رسیدگی‌ می‌کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان تصریح کرد: مراکز نیکوکاری محله شهر نیز با همین هدف و با توجه به شناختی که ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و معتمدان هر محل در مورد نیازمندان و مشکلات مردم دارند، راه‌اندازی شده‌اند.

وی افزود: این مراکز در زمینه شناسایی محرومیت‌های هر منطقه، ظرفیت‌های موجود، شناسایی نیازمندان و جمع‌آوری کمک‌های مردمی فعالیت دارند.

میرزایی عنوان کرد: مراکز نیکوکاری محله شهر در حقیقت رابطی میان کمیته امداد و نیازمندان هر محله هستند و نیازهای اولیه مردم توسط مساجد رفع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: به ازای هر 10 هزار نفر یک مرکز نیکوکاری محله شهر باید راه‌اندازی شود که تا پایان سال جاری در تمام شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها راه‌اندازی می‌شود.

میرزایی خاطر نشان کرد: مراکز نیکوکاری محله شهر در کنار مساجد برای کمک به نیازمندان و رفع نیازهای اهالی هر محله راه‌اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/80017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول