اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فولاد خوزستان:

باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خوب را میان خودشان تقسیم کردند

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: ‌باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خوب را با جنگ و دعوا میان خودشان تقسیم کردند.

باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خوب را میان خودشان تقسیم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار هفته نخست تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم، اما متأسفم از اینکه تماشاگران از این بازی محروم هستند و من قلباً این موضوع را دوست ندارم، اما تابع قانون هستم و برخلاف بعضی‌ها فکر می‌کنم تماشاگر باید باشد، چراکه شور و نشاط را به بازی می‌آورد.

وی تصریح کرد:‌ در سال جاری قرعه به نام ما خورد که در بازی نخست برابر سپاهان قرار بگیریم و امیدوارم بازی خوبی از کار در بیاید.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد:‌ تلاش‌مان بر این بود که اسکلت تیم را حفظ کنیم و به سختی نیز این کار را انجام دادیم چرا که اکثر بازیکنان تیم ما را سایر تیم‌ها به دنبال‌شان بودند اما توانستیم 70 تا 80 درصد ترکیب سال گذشته تیم را حفظ کنیم و 30 درصد باقی‌مانده را از پایه‌های فولاد و خارجی‌ها استفاده کردیم و  4 بازیکن نیز از تیم‌های لیگ برتری جذب کردیم و امیدوارم مانند سال گذشته نتایج خوبی کسب کنیم.

فرکی اذعان داشت: برای بازی فردا محروم نداریم، اما یکی دو مورد مصدوم داریم که برای بازی فردا منتظر تصمیم پزشک هستیم.

وی در پاسخ به این سئوال که برای فقدان آرش افشین در تیم‌تان چه فکری کرده‌اید، گفت: پریرا، بازیکن تأثیرگذار ما بود و در کنار افشین زوج خوبی را تشکیل داده بودند، اما ما بازیکنانی مانند اسماعیل شریفات و کلانتری را داریم که فصل خوبی را با ما سپری کردند و می‌توانیم به جای آرش افشین از آنها استفاده کنیم. افشین قراردادش با ما تمام شده بود و ما هیچ وقت مانع پیشرفت یک بازیکن نمی‌شویم و چنین اتفاقاتی برای هر تیمی می‌افتد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: ما مهاجمان زهردار خوبی مانند فرزاد حاتمی و عباس محمدرضایی را به تیم‌مان اضافه کردیم که ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و می‌توانند برای ما مفید واقع شوند.

فرکی در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می‌کنید فولاد می‌تواند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد یا خیر؟ تصریح کرد:‌ خودم تا جایی کار می‌کنم که تعامل خوبی با باشگاه داشته باشم سال گذشته هیچ بازیکنی جذب نشد اما به مرور زمان توانستیم بازیکنان‌مان را بگیریم و دوست داریم بازیکنان با کیفیت داشته باشیم که بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشیم.

وی ادامه داد:‌ برخی از باشگاه‌های بزرگ بازیکنان خوب را میان خودشان تقسیم می‌کنند و بین خودشان دعوا است و این به این دلیل است که باید پاسخگوی هواداران‌شان باشد اما نه من و نه باشگاه اعتقادی به این مسائل نداریم و نمی‌توانیم با این تیم‌ها در مورد جذب بازیکنان رقابت کنیم.

فرکی گفت: طبیعی است جای که بحث پول باشد ما ضرر می‌کنیم و از اینکه بازیکنان خوب زیادی را نتوانستیم به خدمت بگیریم ناراحت نبودم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد جایگاه تیمش در فصل جدید اضافه کرد:‌ سعی داریم مکانی را که در سال گذشته کسب کردیم حفظ کنیم و به بالاتر از آن بیندیشیم. در سال گذشته نیز پیش‌بینی نمی‌کردیم که چنین نتایج خوبی برسیم و به مرور به خودباوری برسیم اما لیگ امسال با شانزده‌ تیمی شدن سخت‌تر از سال گذشته شده است و در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و امیدوارم حوادث بد فوتبالی برای ما رخ ندهد.

وی افزود: یکی از انگیزه‌هایی که بازیکنان جدید جذب کردیم همین حضور پرقدرت در آسیا بود و اگر قصد داشته باشیم پیشرفت کنیم مسئولان استان هم نه در حرف بلکه در عمل هم به این تیم کمک کنند و بازیکنان هم باید قدر حضور در آسیا را بدانند.

فرکی در پاسخ به این سؤال که دلیل موفقیت خودتان را چه می‌دانید، گفت:‌ فکر می‌کنم کسانی که راه را درست و آهسته و پیوسته طی می‌کنند به موفقیت می‌رسند. سال‌ها در فوتبال بودم و تجربه کار کردن با تیم‌ها و مربیان بسیاری را دارم این سه فصل موفقیت من تنها لطف خدا بود که شامل حال ما شده بود و من دلیل موفقیت خودم را علاوه بر این صبر، حوصله و تجربه خودم می‌دانم و اینکه در رقابت‌های این فصل چه عملکردی را از خودم نشان می‌دهم را نمی‌توانم پیش‌بینی کنم و امیدوارم لطف خدا باز هم شامل حال من بشود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که حضور بازیکنان در جام جهانی برزیل چه انگیزه‌ای می‌تواند به آنها بدهد، تأکید کرد: همه بازیکنان چه منطقی و چه غیر منطقی به دنبال این هستند که در جام جهانی حضور داشته باشند اما فوتبال مرز ندارد و هر بازیکنی که قصد دارد در جام جهانی حضور داشته باشد باید نهایت تلاشش را انجام دهد چرا که سال سرنوشت‌سازی در انتظارش است و امیدوارم کادر فنی تیم ملی با نگاه دقیق‌تری به این موضوع توجه کند.

وی در پاسخ به این سؤال که سپاهان را چگونه تیمی می‌بینید، گفت: به طور کلی سپاهان باشگاه بزرگ با افتخارات بزرگ و مدیریت خوب و فوتبالی در کشور بوده است و با کادر فنی با تدبیری که دارید پتانسیل بسیار بالایی دارد و بازیکنانی خوبی که جذب کرده انتظارات را از سپاهان بالا می‌برد.

فرکی ادامه داد: ‌هر 4 تیم سپاهان، استقلال، تراکتور و پرسپولیس عملکرد خوبی را در فصل نقل و انتقالات داشتند و این موضوع هم می‌تواند برای آنها حسن باشد و هم عیب و ممکن است بهای خریدن بازیکن بزرگ را بدهند، اما پس از پنج هفته می‌توان عملکرد این تیم‌ها را بررسی کرد.

انتهای پیام/63020/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول