اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام محمد راستگو:

مراسم جشن روزه اولی‌ها فرصتی برای تقویت تقواست

رئیس مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: مراسم جشن روزه اولی‌ها با بیان صحبت‌های کاربردی و کارگاهی می‌تواند فرصتی برای ارتباط با خدا و تقویت تقوا در نوجوانان باشد.

مراسم جشن روزه اولی‌ها فرصتی برای تقویت تقواست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین،‌حجت‌الاسلام محمد راستگو در مراسم جشن تکلیف یک‌هزار روزه اولی شهر قزوین که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: باید در مراسم روزه اولی‌ها صحبت‌های کاربردی و کارگاهی با نوجوانان تازه به تکلیف رسیده انجام داد.

وی افزود: بی‌تردید مباحث عنوان شده در این مراسم می‌تواند برای آینده نوجوانان که آینده میهن اسلامی را رقم می‌زنند، مؤثر باشد.

رئیس مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: انسان زمانی که به سن تکلیف می‌رسد، ارتباط خالصانه معنوی با پروردگارش برقرار خواهد کرد.

راستگو تصریح کرد: باید نوجوانانی که به سن تکلیف می‌رسند، با مسئولیت‌ها و تکالیفی که در این سن به آنها واجب است آشنا شده و از این پس در صدد رعایت کردن آنها باشند.

رئیس مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ‌ایرانیان به نسبت دیگر مردم جهان از نظر استعداد و هوشی بالاتر هستند و این مهم برای توسعه فرهنگی دینی مؤثر باشد.

وی اذعان داشت: یک ایرانی مسلمان باید با توجه به این ظرفیت‌ها و استعدادهایی که از آن بهره‌مند است به طور شایسته و مطلوب بهره‌گیری کرده و آنها را ضایع نکند.

راستگو عنوان کرد: ‌امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)‌ می‌فرمایند افرادی می‌تواند در زندگی به موفقیت برسد که عمل روزانه خود را اصلاح و دائما به پیشرفت فکر کند.

رئیس مرکز تربیت مربی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاکید کرد: نوجوانان تازه به سن تکلیف رسیده باید بدانند که با تفکر پیشرفت و اصلاح به سوی متقی شدن می‌تواند انسان موفقی شده و دنیا و آخرت مطلوبی را برای خود رقم بزنند.

راستگو خاطرنشان کرد: افرادی که بزرگ باشند ولی خودشان را کوچک بدانند بی‌تردید رشد تکامل نیافته و با عقب‌ماندگی از بالندگی و پویایی باز می‌مانند.

یادآور می‌شود، مراسم جشن تکلیف یک هزار روزه اولی به همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور معاون سیاسی امنیت استاندار، معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی ورزشی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/78003/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول