اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

بسترهای توسعه اشتغال در روستاهای ساوجبلاغ فراهم می‌شود

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از فراهم شدن بسترهای توسعه اشتغال در روستاهای این شهرستان خبر داد.

بسترهای توسعه اشتغال در روستاهای ساوجبلاغ فراهم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در آخرین همایش دهیاران 54 روستای تابعه ساوجبلاغ اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید برای توسعه روستاها و ساکنان آنها انجام شود توسعه و فراهم کردن بسترهای اشتغال است که روستاییان نیز بتوانند با استفاده از این تسهیلات در مسیر توسعه اقتصادی گام بردارند.

وی ادامه داد: براساس تمهیدات انجام شده و همچنین به منظور تحقق اهداف امکان پرداخت وام 15 میلیون تومانی برای ایجاد اشتغال در روستاها فراهم شده است.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: شهرستان ساوجبلاغ دارای 10 روستا بوده که لازم است برای توسعه اشتغالزایی و رفع مشکلات اقتصادی ساکنان روستاها اقدامات لازم انجام شود که با رایزنی‌ها و اقدامات مناسب این وام برای ایجاد اشتغال به متقاضیان واجد شرایط ارائه خواهد شد.

حدادی افزود: در این راستا دهیاران لازم است تا با شناسایی افراد واجد شرایط دریافت این وام، آنان را برای گرفتن این مهم راهنمایی کنند.

وی بر توسعه امور عمرانی در روستاها تأکید کرد و گفت: روستاها نیز برای توسعه و آبادانی بیشتر نیازمند اجرای طرح‌های عمرانی هستند لذا لازم است تا برای پیشرفت روستاها اقدامات مناسب در این زمینه صورت گیرد.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: هم‌اکنون طرح‌های عمرانی نیمه تمام در روستاهای این شهرستان وجود دارد که لازم است مسئولان هرچه سریع‌تر برای اتمام این پروژه‌ها تلاش کرده و مسیر خدمات‌رسانی به مردم در روستاها را بیش از گذشته هموار کنند.

انتهای پیام/2302/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول