اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز تأکید کرد

ضرورت راه‌اندازی خط تاکسیرانی از کرج به فرودگاه امام خمینی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: یکی از اقدامات مهمی که برای خدمات‌رسانی به مردم باید انجام داد راه‌اندازی خط تاکسیرانی از کرج به فرودگاه امام خمینی است.

ضرورت راه‌اندازی خط تاکسیرانی از کرج به فرودگاه امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور ظهر امروز در جریان بازدید از تاکسیرانی کرج اظهار داشت: افزایش جمعیت کلانشهر کرج و استفاده مردم از ناوگان تاکسیرانی می‌طلبد تا اقدامات و خدمات مناسب‌تری را برای جابه‌جایی مردم انجام دهیم.

وی ادامه داد: مسئولان باید توجه بیشتری را به این مهم داشته باشند و با افزایش خطوط تاکسیرانی و افزایش تعداد تاکسی‌ها میزان خدمات‌رسانی را به مردم گسترش داده و میزان رضایت مردم را در این زمینه ارتقا دهند.

این مسئول ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که در این زمینه باید انجام داد ضرورت راه‌‌اندازی خط مسافربری فرودگاه امام خمینی است که به دلیل افزایش جمعیت و ارتقای میزان سفر به فرودگاه امام این امر اقدامی مهم در مسیر خدمات‌رسانی به مردم محسوب می‌شود.

حدادپور تأکید کرد: متأسفانه هم‌اکنون این مسیر فاقد خط تاکسیرانی است و شهروندان برای تردد در این مسیر با مشکلات بسیاری مواجه هستند که لازم است مسئولان برای کاهش دغدغه مردم تلاش خود را دو چندان کنند.

معاون عمرانی استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: البته در این زمینه رایزنی‌ها و اقدامات تعاملی مناسبی صورت گرفته است و برای تحقق هدف این مهم را به جدیت دنبال خواهیم کرد.

حدادپور گفت: سازمان تاکسیرانی کرج اقدامات بسیار مناسبی را برای توسعه ناوگان حمل و نقل و همچنین ارتقای رضایت‌مندی مردم انجام داده است اما با توجه به افزایش جمعیت لازم است تا این خدمات به روز رسانی شده و خطوطی که لازم است در برخی از مسیرها راه‌اندازی شود را ایجاد کنند.

وی افزایش تاکسی‌ها در سطح شهر را مهم خواند و افزود: یکی از اقدامات برای کاهش بار ترافیکی و کاهش استفاده مردم از خودروی شخصی افزایش تاکسی‌ها در سطح شهر است.

حدادپور اظهار داشت: البته باید فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز بیش از گذشته در بین مردم ترویج داده شود تا بتوانیم در مسیر کاهش بار ترافیکی این کلانشهر نیز گام برداریم.

حدادپور در این بازدید از بخش‌های مختلف سازمان تاکسیرانی کرج بازدید به عمل آورد و از نزدیک با فعالیت‌ها و مشکلات این سازمان آشنا شد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول