اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین دانشجوی دکترای ریاضی دانشگاه سمنان فارغ‏التحصیل شد

سومین دانشجوی دوره دکترای ریاضی دانشگاه سمنان با دفاع از رساله خود با عنوان «مکان ریشه‏ ها و خواص اکسترمال چند جمله‏ای‏ها» فارغ‏التحصیل شد.

سومین دانشجوی دکترای ریاضی دانشگاه سمنان فارغ‏التحصیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، حیدرعلی‏ سلیمان مزرجی پس از حمید خدایی و حمیدرضا باغانی سومین دانشجوی دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان است که موفق به اخذ درجه دکترای ریاضی خود در گرایش آنالیز شد.

مزرجی، فعالیت‏های آموزشی و پژوهشی خود را در کنار استاد راهنمایش محمود بیدخام دانشیار گروه ریاضی دانشگاه سمنان آغاز کرد و با بهره ‏گیری از تجارب و دانش مجید اسحاقی استاد گروه ریاضی دانشگاه سمنان و احمد زیره دانشیار گروه ریاضی دانشگاه شاهرود توانست با داشتن هشت مقاله ISI و علمی پژوهشی از رساله دکتری خود دفاع کند.

در این جلسه دفاعیه، علاوه بر اساتید راهنما و مشاور، محمود حصارکی استاد گروه ریاضی دانشگاه صنعتی شریف، فرهاد خلت استاد گروه ریاضی دانشگاه شهید بهشتی و علی غفاری استاد گروه ریاضی دانشگاه سمنان نیز به عنوان هیئت داوران حضور داشتند.

سلیمان مزرجی از مهر ماه سال 1388 به عنوان دانشجوی دوره دکترای ریاضی در گرایش آنالیز در دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان پذیرفته شد.

دانشکده ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر دانشگاه سمنان در حال حاضر بالغ بر 900 دانشجو دارد که از این تعداد، 130 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 35 دانشجو در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول