اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی ‏فقیه در استان سمنان:

مشکلات معلولان در جامعه رسیدگی شود

نماینده ولی ‏فقیه در استان سمنان گفت: مشکلات معلولان در جامعه باید رسیدگی و برای رفع آنها راهکارهای لازم اتخاذ شود.

مشکلات معلولان در جامعه رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، آیت‏ الله سیدمحمد شاهچراغی در نشستی با کارکنان اداره بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی، با بیان اینکه سنت و روش پیامبران و ائمه معصومین بر کمک به نیازمندان و خدمت به محرومین بوده است، اظهار داشت: حل کردن مشکلات معلولین نزد خداوند متعال اجر اخروی و معنوی عظیمی دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: کار در بهزیستی بی‌توقع و ارزشمند است و طبق فرمایش ائمه معصومین برای اشخاصی خدمت می‌کنید که نزد خداوند والا‌ترین مقام را دارند و این خدمات بهزیستی بهترین و خداپسندانه‌ترین خدمت است.

امام جمعه سمنان خدمت به بندگان خدا را عین عبودیت دانست و افزود: باز کردن یک مسیر برای رسیدن به قله عبودیت یعنی خروج از تاریکی‏ها و دستمزد این خدمات و پاداش آن برای کارکنان سازمان بهزیستی محفوظ است.

در ادامه مدیرکل بهزیستی استان سمنان از اجرای 20 برنامه مهم در استان سمنان به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد.

حجت‏ الاسلام والمسلمین علی پهلوان، افتتاح دو مرکز اورژانس اجتماعی 123 در دامغان و گرمسار، افتتاح اولین مرکز توانبخشی نگهداری از معلولین جسمی حرکتی در گرمسار، افتتاح اولین بیمارستان تخصصی 32 تختخوابی در گرمسار و افتتاح سه گروه همیار در گرمسار، سمنان و شاهرود را از جمله برنامه‏ های هفته بهزیستی عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/س/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول