اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام می‏شود

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‏المللی در رودهن

محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‏المللی و کشوری در رودهن به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می‏شود.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‏المللی در رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در ماه مبارک رمضان برنامه‏های متعددی را برای استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تدارک دیده است که از امروز آغاز شد.

برنامه‏های فرهنگی در این ماه عزیز و با برکت، امسال نیز طبق سنوات گذشته با توجه به تعطیلی دانشگاه با اندکی تغییرات زمانی برگزار شد.

با وجود حضور کمتر دانشجویان در ترم تابستان، این برنامه‏های معنوی و فرهنگی با کمیت و کیفیت بالاتری به توفیق الهی برگزار خواهد شد.

معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی در ماه رمضان برنامه‏های متنوعی را اجرا می‏کند؛ از جمله آن‌ها تلاوت روزانه قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر و ختم قرآن کریم به صورت داوطلبانه و غیرحضوری است.

از دیگر برنامه‏های مهم این واحد دانشگاهی، برگزاری کارگاه ضمن خدمت با موضوع قرائت و مفاهیم قرآن کریم است.

بازدید از نمایشگاه قرآن کریم، مراسم افطاری ویژه کارکنان و استادان هم‏زمان با جشن بزرگ ولادت امام حسن (ع) و محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‏المللی و کشوری و اجرای تواشیح و سخنرانی برنامه سه‏شنبه هفته جاری است.

برگزاری چندین مسابقه فرهنگی و معنوی از جمله مسابقه کتاب‏خوانی غیرحضوری از کتاب پیوندهای نماز، مسابقه نقاشی فرزندان کارکنان و استادان با موضوع نماز و نیایش، مسابقه دل‏نوشته‏ای به خدا ویژه فرزندان استادان و کارکنان، مسابقه پیامکی معماهای قرآنی و مسابقه حفظ جزء یک قرآن کریم و سوره مبارکه ملک از برنامه‏های دیگری است که در این ماه پرفیض و برکت از طرف معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی انجام می‏شود.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برندگان مسابقات ذکر شده در روز دوم مرداد ماه ضمن محفل انس با قرآن انجام خواهد شد.

طرح قرآنی و مسابقه 82=2 در طول ماه مبارک رمضان با تقدیم کتاب واژه‏های آسمانی برگزار می‏شود.

حسن ختام برنامه‏های ماه خدای معاونت فرهنگی بازدید و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و نیایش در سالن بالای برج میلاد در روز پنج‏شنبه این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/2568/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول