اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 مشهد خبر داد

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی بهسازی مسیر عابران پیاده به سمت حرم مطهر رضوی

شهردار منطقه چهار مشهد از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه پیاده‌روسازی بولوار طبرسی حدفاصل چهارراه مجلسی تا میدان شهید گمنام خبر داد.

پیشرفت فیزیکی 60 درصدی بهسازی مسیر عابران پیاده به سمت حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، جواد اصغری اظهار کرد: این پروژه با هدف زیباسازی منظر شهری، تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده در مسیر حرم مطهر رضوی و افزایش رفاه شهروندان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این پروژه در پیاده‌روی ضلع غربی و شرقی بولوار طبرسی حدفاصل چهارراه مجلسی تا میدان شهید گمنام به متراژ بیش از هفت هزار و 500 مترمربع و طول یک هزار متر در حال اجرا است.

اصغری تصریح کرد: پروژه زیر‌سازی و پیاده‌روسازی ضلع غربی و شرقی بولوار طبرسی با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد و 421 میلیون ریال در حال انجام است که اواسط فروردین ماه آغاز شده و ظرف مدت چهار ماه به اتمام می‌رسد.

شهردار منطقه چهار مشهد با اشاره به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی کل پروژه اظهار کرد: خاک‌برداری ضلع شرقی بولوار طبرسی به دلیل همزمانی با پروژه‌هایی نظیر تقاطع غیرهمسطح شهید گمنام و جانمایی موقعیت پایانه اتوبوسرانی به تازگی آغاز شده و طرح، نقشه و تمامی امکانات آن منطبق با پیاده‌روسازی ضلع غربی آن است.

وی نصب مبلمان شهری و پایه‌های روشنایی و نورپردازی، اجرای فضای سبز، سیستم آبیاری تحت فشار، باند دوچرخه‌سواری و مسیر ویژه نابینایان را از امکانات این پروژه دانست و افزود: در پروژه پیاده‌روسازی ضلع غربی اقداماتی نظیر جمع‌آوری نرده‌های فرسوده، تخریب دیواره‌های موجود، زیرسازی، کف‌سازی با سنگ و تایل فرش، جداول سنگی و بتنی، باغچه‌های فضای سبز، فلاور باکس و ... در حال انجام است.

انتهای پیام/70002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول