به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پریسا فتحعلی بیگلو ظهر امروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی به اهداف راهاندازی دفاتر خدمات پیشخوان دولت اشاره کرد و اظهار داشت: این دفاتر در نزدیکترین مکان خدمات مختلفی را ارائه میدهند.
وی با اشاره به اینکه با ارائه خدمات دفاتر پیشخوان در زمان صرفهجویی میشود، تصریح کرد: از نیمه دوم سال 88 تاکنون 23 جلسه با 259 مصوبه برگزار شده است.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان با بیان اینکه 110 جلسه کمیته کارشناسی مربوط به مسائل دفاتر برگزار شده است، گفت: 162 خدمات مختلف در این دفاتر ارائه میشود.
وی با اشاره به اینکه تا پایان سال گذشته 64 دفتر خدمات پیشخوان دولت در استان زنجان وجود دارد، افزود: 21 دستگاه دولتی و غیر دولتی در این دفاتر خدمات مختلفی را ارائه میکنند.
فتحعلی بیگلو با بیان اینکه 12 دفتر در شهرستان ابهر وجود دارد، گفت: همچنین یک دفتر خدمات پیشخوان در ایجرود فعالیت میکند.
وی اضافه کرد: هفت دفتر در خدابنده، چهار دفتر در خرمدره و 33 دفتر در زنجان خدمات مختلفی را به مردم استان ارائه میکنند.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان به نتیجه طرح افکارسنجی از میزان رضایت مردم از دفاتر خدمات پیشخوان دولتی اشاره کرد و افزود: 78 درصد از مردم زنجان از خدمات این دفاتر رضایت دارند.
وی با بیان اینکه 94 درصد از مردم به ارائه خدمات مطلوب این دفاتر امیدوار هستند، گفت: عقیده 5.9 درصد از مردم نیز خلاف این موضوع است.
فتحعلی بیگلو با بیان اینکه جامعه آماری مربوط به نظرسنجی دفاتر خدمات دولتی 700 نفر بوده است، اظهار کرد: 57 درصد از این آمار به مردان و 42 درصد نیز به زنان اختصاص دارد.
وی با اشاره به اینکه 11 درصد شرکتکنندگان در این نظرسنجی بیسواد بودهاند، گفت: 28 درصد کمتر از دیپلم، 30 درصد دیپلم، 11 درصد فوق دیپلم و 18.4 درصد نیز تحصیلات لیسانس و بالاتر داشتهاند.
انتهای پیام/73008/ک30/ف4004