اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

نیروهای امنیتی سوریه یک انبار اسلحه را در «ریف بانیاس» کشف و ضبط کردند

نیروهای امنیتی سوریه با حمله به یکی از مقرهای تجمع افراد مسلح در روستای «البیضاء» در «ریف بانیاس» یک انبار حاوی انواع اسلحه، قناصه، خمپاره و بمب‌های دستی ساخت رژیم صهیونیستی را کشف و ضبط کردند.

نیروهای امنیتی سوریه یک انبار اسلحه را در «ریف بانیاس» کشف و ضبط کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، نیروهای امنیتی سوریه در جریان تفتیش و بازرسی محتویات انبار مذکور،‌علاوه بر انواع اسلحه و مهمات روسی و صهیونیستی، مقادیری مواد مخدر و دستگاه‌های پیشرفته ارتباطی و کارت‌های شناسایی متعلق به افراد مسلح را کشف و ضبط کردند. عملیات پیگرد تروریست‌ها در آن منطقه همچنان ادامه دارد.

ارتش سوریه چند هفته گذشته با پاکسازی منطقه البیضاء‌ از وجود عناصر تروریستی، کنترل آن را به دست گرفت.

بر اساس این گزارش، طرح افراد مسلح برای حمله به «جسر الشغور» در ریف ادلب با هوشیاری نیروهای نظامی سوریه ناکام ماند. حد اقل 50 تن از افراد مسلح در جریان این رویارویی به هلاکت رسیدند.

افراد مسلح با طرح ریزی برای اجرای نقشه موسوم به «جنگ توحید و اخلاص به منظور حمله به شهر جسر الشغور»، قصد داشتند به مراکز نظامی و راه‌های منتهی به این شهر حمله ور شوند که با صف‌هایی از یگان‌های ارتش روبرو شدند.

به گزارش خبرنگار ما، اجساد «حازم البوشی»، «بلال نجار»، «حافظ محمد»، «خالد الصوفی»، «علی طوبال ابو حسن»، «رائد الحسن»، «زیاد الاحمد»، «محمد سلو»،‌«احمد فوزی سلو» و «ایمن محمد جندیکو» از فرماندهان گروهک‌های تروریستی شناسایی شدند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول