اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

موضوع الحاق باسمنج به تبریز به وزارت کشور ارسال شد

شهردار تبریز گفت: موضوع الحاق باسمنج به تبریز که چندی پیش پس از موافقت مدیریت ارشد استان از تصویب شورای اسلامی شهر نیز گذشت برای طی مراحل قانونی به وزارت کشور ارسال شده و به محض ابلاغ از سوی وزارت کشور عملیاتی خواهد شد.

موضوع الحاق باسمنج به تبریز به وزارت کشور ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در نشست بررسی و ارزیابی عملکرد منطقه 9 شهرداری تبریز اظهار کرد: شهرک خاوران به عنوان یکی از مناسب‌ترین شهرک‌های سرریز جمعیتی شمال‌غرب کشور، بستر و امکانی مناسب برای تداوم توسعه شهری تبریز به شمار می‌رود که مقدمات آماده‌سازی این شهرک پس از تملک اراضی و به دنبال ایجاد شهرداری منطقه 9 تبریز در این محدوده در سال 87 آغاز شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به تصویب موضوع الحاق شهر باسمنج به تبریز را فرصتی برای خدمات‌رسانی مطلوب و متوازن و همسو به شهروندان ساکن در محدوده خاوران و باسمنج ارزیابی و تصریح کرد: موضوع الحاق باسمنج به تبریز که چندی پیش پس از موافقت و تأکید مدیریت ارشد استان از تصویب شورای اسلامی شهر نیز گذشت برای طی مراحل قانونی به وزارت کشور و نهادهای بالادست ارسال شده و به محض ابلاغ از سوی وزارت کشور عملیاتی خواهد شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تصویب ایجاد و احداث قطعات باغ‌ویلایی در محدوده شهرک خاوران را یکی از اقدامات مهم شهرداری تبریز در راستای حفظ و احیای باغات و فضای سبز موجود در این منطقه اعلام و خاطرنشان کرد: این قطعات با پیگیری‌های شهرداری تبریز و موافقت استاندار آذربایجان‌شرقی در متراژ‌های یک و دو هزار متری ایجاد و واگذار خواهند شد.

احداث پارک و مسجد آبی در تبریز

نوین در بخش دیگری از سخنان خود در عین حال اجرای دو پروژه بزرگ مشارکتی مسجد و پارک آبی در این منطقه را زمینه‌ساز تسریع روند توسعه شهرک و نیز ترغیب هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های مشابه در این منطقه دانست.

وی همچنین با اعلام اینکه با پیگیری‌های انجام یافته مشکلات مربوط به ایجاد شبکه‌های آب و برق و گاز در این شهرک برطرف گردیده ابراز امیدواری کرد با همکاری‌های بین‌بخشی روند احداثات و توسعه شهرک با توجه به ایجاد زیرساخت‌ها تسریع شود.

شهردار تبریز همچنین با تاکید بر اینکه باید از ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهرک خاوران جلوگیری شود، افزود: شهرداری منطقه 9 تبریز با جدیت و قاطعیت در مقابل ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک خاوران و مناطق تابعه ایستادگی و برخورد کند.

انتهای پیام/60001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول