اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر:

خلل مدیریتی در اداره برق شهرستان باعث بروز نارضایتی‌ مردم شده است

فرماندار ویژه ملایر گفت: خلل مدیریتی در اداره برق شهرستان و عدم پرداخت مطالبات اداره برق از سوی دستگاه‌ها و مردم باعث بروز نارضایتی‌های بسیاری در این حوزه شده است.

خلل مدیریتی در اداره برق شهرستان باعث بروز نارضایتی‌ مردم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت ظهر امروز در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی ملایر اظهار داشت: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها، با شناسایی مشکلات و ارزیابی آن در روستاها باید ارتباط و تعامل سازنده با مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به شفاف‌سازی مشکلات در روستاها و انتقال آن به بخشداران و مسئولان شهرستان افزود: برای رفع مسائل و مشکلات روستاها باید راهکارهای علمی و عملی ارائه شود و از نظرات و پیشنهادات سازنده مردم و مسئولان در راستای رفع مشکلات بهره گرفت.

فرماندار ویژه ملایر استفاده از منابع و ظرفیت‌های هر روستا را در رفع مشکلات روستاها ضروری خواند و گفت: با جذب اعتبارات باید نسبت به رفع مشکلات اقدام کرد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی دهیاران تصریح کرد: برگزاری این جلسات و کارگاه‌ها باعث آشنایی بیشتر دهیاران با انجام وظایفشان در خدمت‌رسانی بهتر به مردم خواهد شد.

آزادبخت به بروز برخی مشکلات برق در روستاها اشاره کرد و گفت: خلل مدیریتی در اداره برق شهرستان و عدم پرداخت مطالبات اداره برق از سوی دستگاه‌ها و مردم باعث بروز نارضایتی‌های بسیاری در این حوزه شده که امیدواریم با برنامه‌ریزی مسئولان این مشکل رفع شود.

معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه ملایر نیز با اشاره به اینکه دولت طی سال‌های اخیر برنامه‌های کلانی را برای رفع مشکلات در روستاها داشته است بیان داشت: در این زمینه دهیاران باید با جذب اعتبارات با برنامه‌های دولت پیش بروند.

صحبت‌الله نجفی بر همکاری تنگاتنگ دهیاران با شوراهای اسلامی روستاها تأکید کرد و افزود: باید طرح هادی در روستاها اجرایی شود و این امر نیاز به شناسایی ظرفیت‌ها و همکاری بیشتر مردم با دهیاران و مسئولان دارد.

وی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در روستاها تأکید کرد و گفت: تنها مسائل عمرانی در روستاها نباید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار ملایر توجه به اشتغالزایی، توسعه فضای ساخت و ساز و نظارت بر آن، مدیریت منابع آب و کشاورزی و تهیه شناسنامه برای روستاها در همه امور را خواستار شد و تصریح کرد: در این زمینه باید گزارش‌های عملکرد به صورت مستند از سوی دهیاران ارائه شود.

بخشدار مرکزی ملایر نیز گفت: بخش مرکزی ملایر دارای جمعیتی 205 هزار نفر است که در قالب 59 هزار خانوار هستند.

ابراهیم نوروزی بیان داشت: این بخش شامل پنج دهستان و 61 روستا است که از این تعداد 37 روستا دارای دهیاری و 42 روستا نیز شورای اسلامی دارد.

وی مهم‌ترین مشکلات روستاهای بخش مرکزی را مربوط به نبود سیستم  بهداشتی در جمع‌آوری زباله‌ها و مشکلات منابع آبی عنوان کرد و ابراز داشت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات در روستاها بتوانیم نسبت به ساماندهی سیستم جمع‌آوری زباله، لایه‌روبی جداول و رفع مشکلات منابع آب آشامیدنی و کشاورزی در این روستاها اقدام کنیم.

انتهای پیام/89013/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول