اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دیپلمات سابق سوری:

دمشق، حلب، حمص و درعا ظرف 45 روز پاکسازی خواهد شد

سفیر سابق سوریه در ترکیه در صفحه فیس بوک خود نوشت که او اطمینان دارد، ظرف 45 روز آینده حلب، حمص، ادلب و درعا از وجود عناصر مسلح پاکسازی خواهد شد.

دمشق، حلب، حمص و درعا ظرف 45 روز پاکسازی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری دام پرس، «نضال قبلان»، سفیر سابق سوریه در ترکیه در صفحه فیس بوک خود نوشت که او اطمینان دارد، ظرف 45 روز آینده حلب، حمص، ادلب و درعا از وجود عناصر مسلح پاکسازی خواهد شد.

این دیپلمات سابق سوری پیش بینی کرد که شهرهای فوق الذکر و نه استان‌ها ظرف مدت مذکور خالی از هرگونه عنصر مسلح و امن خواهد بود، بی‌آنکه در این ارتباط توضیحات بیشتری ارائه دهد.

قبلان در ادامه مطلب خود نوشت که برای اولین بار به شما خبری می‌دهم که از آن بسیار بسیار اطمینان دارم و به خواست خدا پیروزی ظرف 45 روز آینده محقق و شهرهای دمشق، حلب، ادلب، حمص و درعا امن و خالی از هرگونه تروریست اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: این پیروزی‌ها به لطف ارتش قهرمان سوریه محقق خواهد شد و این یک پیش بینی یا برآورد نیست، بلکه به خواست خدا محقق خواهد شد.

این دیپلمات سابق سوری در توضیح نوشت که من نیازی به مشارکت و بالا بردن روحیه و معنویات کسی ندارم، بلکه تنها هدف من نشر حقیقت است.

قبلان درباره اوضاع میدانی جاری در حلب نیز گفت که ارتش سوریه چندین مرکز تجمع افراد مسلح در مناطق مختلف حلب از جمله الکلاسه، بوستان الانصاری، میدان الصاخور و الشرفیه را هدف قرار داد و مانع نفوذ عناصر مسلحی شدند که تلاش داشتند، به مناطق امن دو منطقه صلاح الدین و العامریة نفوذ کنند و شمار زیادی از تروریست‌های مسلح مستقر در شرق دو مسجد صلاح الدین و المهدی و پشت فروشگاه سوپر ستار را به قتل رسانده و زخمی کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول