اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم:

رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان در قم آغاز شد

دبیر هیئت پینگ پنگ استان قم از آغاز پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی جام رمضان در رده‌های سنی مختلف در استان خبر داد.‌

رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان در قم آغاز شد

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیکارهای پینگ‌‌پنگ قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با حضور برترین‌های این رشته در قم برگزار می‌شود و طی آن پینگ‌‌پنگ‌بازان شرکت کننده در دو رده سنی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: همه ساله پیکارهای پینگ‌پنگ جام رمضان در قم از جذابیت بالایی برخوردار است زیرا آوردگاه حضور برترین‌های پینگ‌پنگ قم در این مسابقات به شمار می‌رود و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت، شرکت کنندگان در چهار رده سنی بزرگسالان، نوجوانان، نونهالان و خردسالان برای کسب مقام‌های برتر با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

عموئیان تصریح کرد: به همین منظور هیئت پینگ‌پنگ قم از تمام پینگ‌پنگ‌بازان رده‌های سنی مختلف برای شرکت در مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان دعوت به عمل آورده است و هیچگونه محدودیتی برای حضور پینگ‌پنگ‌بازان هر رده وجود ندارد.

وی یادآور شد: به این ‌ترتیب رقابت‌‌های پینگ‌پنگ رده سنی بزرگسالان جام رمضان با شرکت بیش از 40 نفر از پینگ‌پنگ‌بازان برگزار می‌شود و نفرات برتر در دهه سوم ماه مبارک رمضان معرفی شده و در حضور مسئولان هیئت پینگ‌پنگ قم تجلیل می‌شوند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم افزود: رقابت‌های پینگ‌پنگ جام رمضان قهرمانی استان قم در شب‌های ماه مبارک رمضان در تنها سالن اختصاصی پینگ‌پنگ قم یعنی سالن پینگ‌پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و تماشاگران زیادی نیز از رقابت‌های برگزار شده دیدن می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوه برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان رده‌های سنی آزاد قهرمانی استان قم، پینگ‌پنگ‌بازان شرکت‌‌کننده در این دوره از پیکارها، در رده سنی بزرگسالان ابتدا در چهار گروه 10 نفری رقابت‌های مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند تا نفرات برتر راهی مرحله بعد شوند.

عموئیان خاطرنشان کرد: همچنین مسابقات رده سنی نوجوانان،‌ نونهالان و خردسالان در سه گروه 13 نفری به انجام می‌رسد و در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی پینگ‌پنگ جام رمضان استان قم از هر گروه نفرات برتر به مرحله دوم می‌آیند.

وی با اشاره به برترین‌های آخرین دوره جام رمضان در سال قبل گفت: برترین‌های دوره قبل پیکارهای پینگ‌پنگ قهرمانی جام رمضان استان قم در حالی معرفی شدند که عنوان نایب قهرمانی را امیر نوروزی از آن خود کرد و موفق به کسب رتبه نخست جام رمضان قم شد.

انتهای پیام/78002/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول