اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بهداری سپاه دامغان خبر داد

اعزام تیم‏های پزشکی به 7 منطقه محروم دامغان

مدیر بهداری سپاه شهرستان دامغان گفت: اعزام سه تیم پزشکی به هفت منطقه محروم دامغان در روستاهای بادله، کوه‏زر،کلو، شیمی، توچاهی، نوا و حسینان انجام شد.

اعزام تیم‏های پزشکی به 7 منطقه محروم دامغان

محمدعلی صرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: اعزام پزشکان با ارائه خدمات و بسته‌های پزشکی رایگان به مردم محروم این مناطق انجام شد.

وی فعالیت‏های انجام شده بهداری سپاه دامغان را برپایی چندین پایگاه سلامت به مناسبت هفته سلامت، جشن میلاد کوثر و مراسم فاطمیه اعلام کرد.

مدیر بهداری سپاه شهرستان دامغان از دیگر اقدامات انجام شده را برپایی ایستگاه سلامت در نماز جمعه، ارائه خدمات و مشاوره‏های پزشکی در مراکز عمومی برای بسیجیان و افراد دیگر عنوان کرد.

صرفی افزود: برگزاری دو همایش بهداشتی با حضور کلیه پاسداران با موضوع بهداشت روان و همایش ویژه خانواده‌های پاسدار با موضوع روزه و سلامتی نیز امسال صورت گرفت که با استقبال خوب پاسداران و خانواده‌های آنها همراه شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه‏های بهداشتی و تقدیر از فعالان عرصه بهداشت و درمان، توزیع پمفلت‌ها و بروشورهای بهداشتی نیز از اقدامات مهم در این واحد بوده است.

مدیر بهداری سپاه شهرستان دامغان از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های بهداری سپاه را اعزام گروه‌های امداد و نجات در اردوهای راهیان نور و سالگرد ارتحال امام (ره) عنوان کرد.

صرفی افزود: امکانات بهداشت و درمان در هر دستگاه اتوبوس فراهم بوده است که افراد اعزام شده دوره آموزشی را قبل از اعزام گذرانده‌اند.

انتهای پیام/2249/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول