اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در واکنش به پرواز بالگردهای مصری بر فراز غزه

حماس: مصر در پی سیطره مجدد بر نوار غزه است

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که پرواز بالگردهای مصری در آسمان نوار غزه حاکی از آن است که مصر درصدد سیطره مجدد بر این منطقه است.

حماس: مصر در پی سیطره مجدد بر نوار غزه است

به گزارش خبرگزاری فارس، بالگردهای مصری بامداد دیروز دوشنبه برای سومین بار از زمان برکناری محمد مرسی، رئیس جمهور منتخب مصر از طریق کودتای نظامی ارتش، در آسمان مناطق جنوبی باریکه غزه به پرواز درآمدند.

در همین راستا، «موسی ابو مرزوق» ضمن اشاره به اینکه جنبش متبوعش هیچگونه فعالیتی نظامی در خارج از مرزهای فلسطین اشغالی ندارد، تاکید کرد که گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس است و تنها هدف آن مبارزه و مقابله با دشمن غاصب صهیونیستی است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ابو مرزوق اشاره کرد که به رغم صدور بیانیه از سوی تمامی گروه های فلسطینی که هرگونه مداخله در امور داخلی مصر را رد کرده اند، برخی درصدد هستند تا با اصرار و پافشاری دروغ ها و شایعاتی را در مورد کشته شدن 12 عضو حماس و 22 فلسطینی دیگر در حوادث داخلی مصر خلق نمایند.

وی تشریح کرد: برای بار هزارم تاکید می کنیم که این شایعات کاملا بی پایه و اساس بوده و به هیچ وجه صحت ندارد.

این عضو برجسته جنبش حماس تصریح کرد که این شایعات و اتهام زنی ها هرگز نمی تواند ما را از اهداف مقدس و والای خویش دور گرداند و ما به هیچ وجه در پی رویارویی و منازعه با برادران خود نیستیم.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول