اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی، ورزش باستانی و زورخانه‌ای ابرکوه خبر داد:

آموزش ورزش زورخانه‌ای برای نخستین بار در ابرکوه

رئیس هیئت کشتی، ورزش باستانی و زورخانه‌ای شهرستان ابرکوه گفت: کلاس‌های آموزش ورزش زورخانه‌ای برای نخستین بار به صورت منظم در ابرکوه در حال برگزاری است.

آموزش ورزش زورخانه‌ای برای نخستین بار در ابرکوه

غلامرضا علیدوست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه اظهار داشت: این کلاس‌ها در سنین خردسالان و نونهالان و نوجوانان و جوانان در محل زورخانه پوریای ولی ابرکوه همه روزه پذیرای مشتاقان این رشته است.

وی افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در این کلاس‌ها در مقطع سنی خردسالان و نونهالان با 50 شرکت کننده است.

علیدوست خاطرنشان کرد: کلاس‌های آموزش قرآن نیز برای نخستین بار همه روزه در طی ایام ماه مبارک رمضان در محل این زورخانه برپا می‌شود.

وی در مورد اطلاع‌رسانی برنامه‌های زورخانه پوریای ولی اظهار داشت: ایجاد وب سایت اطلاع رسانی یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها بود که تأثیر بسیاری در جذب علاقمندان به این ورزش داشت.

علیدوست با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش این ورزش در سطح جامعه بیان داشت: در همین راستا با اجرای برنامه‌هایی در سطح شهرستان، برای فرهنگ سازی در مورد این ورزش اقدام می‌کنیم و یکی از برکات این برنامه‌ها، استقبال خانواده‌ها از کلاس‌های آموزشی ورزش زورخانه‌ای در طی تابستان امسال است.

وی خاطرنشان کرد: این هیئت برای ثبت نام علاقمندان در این کلاس‌ها هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده است و حتی برای برخی از افراد کمک هزینه خرید لباس نیز پرداخت شده است.

انتهای پیام/2464/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول