اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

تمام قد پشت تصمیمات کمیته انضباطی ایستاده‌ام/ به متخلفان هشدار جدی می‌دهم

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: کمیته انضباطی هیئت هر رأیی را اعلام کند، تمام قد از آن حمایت کرده و با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم.

تمام قد پشت تصمیمات کمیته انضباطی ایستاده‌ام/ به متخلفان هشدار جدی می‌دهم

مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های تنیس روی میز جام رمضان در رده سنی بزرگسالان را برگزار کردیم و این هفته نیز این مسابقات را در رده سنی نونهالان برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: روز جمعه نیز رقابت‌های پیشکسوتان در چهار رده سنی 40 تا 50، 50 تا 60، 60 تا 70 و 70 به بالا برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در ادامه به جلسه کمیته انضباطی هیئت اشاره کرد و افزود: امروز این جلسه برگزار و احکامش نیز صادر شد که توسط آقای رجالی رئیس کمیته انضباطی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه کمیته انضباطی در هیئت‌های ورزشی چندان فعال نیست، تأکید کرد: این کمیته در هیئت تنیس روی میز چندان فعال نبوده اما در حال حاضر قصد داریم مسائل انضباطی را جدی بگیریم.

تکابی با بیان اینکه آقای رجالی که دبیر هیئت والیبال استان نیز هستند، تصریح کرد: وی هرگونه بداخلاقی و ناهنجاری را قاطعانه برخورد می‌کند و ما هم هیچ ترسی از اجرای احکام نداریم چراکه پیگیری مسائل انضباطی نیز جزئی از ورزش است و یک ورزشکار برجسته هم باید از نظر فنی در سطح بالایی باشد هم از نظر اخلاقی.

وی ادامه داد: قانون به صورت شفاف مسائل را اعلام کرده است اما هیئت‌های ورزشی به آن بی‌توجه هستند و همین بی‌توجهی‌ها موجب این می‌شود که مشکلات فرهنگی بسیاری در جامعه ورزشکاران پدید بیاید و کوتاهی در این زمینه موجب رشد مسائل انضباطی می‌شود.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان ابراز کرد: آقای رجالی به تمام مسائل انضباطی آگاهی و اشراف کامل دارد و زمانی هم که من این موضوعات را به وی سپردم از هر جهت خیالم راحت است چراکه می‌دانم کار خود را به خوبی می‌داند و افتخار می‌کنم که وی بر سر ما منت گذاشته و این مسئولیت را عهده‌دار شده‌اند. 

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در ادامه به موارد انضباطی که از جانب هیئت تنیس روی میز استان تخلف محسوب می‌شود، اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از این مسائل مسئله تبانی است و در صورتی‌که بازهم از این مسائل مشاهده کنیم به شدت برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: دومین موضوع رعایت مسائل اخلاقی و بحث پهلوانی است که ورزشکاران باید به طور حتم این مسائل را پیگیری کنند.

تکابی متذکر شد: سومین موضوعی که برای ما اهمیت دارد این است که بازیکنان باید تابع اساسنامه باشند و به هیچ عنوان حق اعتراض به نحوه برگزاری بازی‌ها و داوری‌ها را ندارند و شکایت خود را باید از طریق روسای هیئت‌های شهرستان‌ها پیگیری کنند که پس از آن ما این موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد: کمیته انضباطی هیئت هر رایی را اعلام کند به طور تمام قد از آن حمایت کرده و با متخلفان به شدت برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/63020/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول