اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم گهر:

برنامه ورزشی شبکه افلاک لرستان را ما تعطیل نکردیم

مدیرعامل تیم گهر دورود گفت: از برنامه ورزشی شبکه افلاک انتقادهای داشته‌ایم، اما خواهان تعطیلی آن نبودیم.

برنامه ورزشی شبکه افلاک لرستان را ما تعطیل نکردیم

اسماعیل حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود با اعلام بی‌خبری از علت تعطیلی برنامه ورزشی شبکه افلاک لرستان گفت: من نمی‌دانم علت تعطیلی این برنامه چه بوده اما ما انتقاداتی به این برنامه داشته و داریم که این انتقادات را به صورت مکتوب به مدیرکل صدا و سیما استان لرستان اعلام کرده و گلایه‌هایمان را از این برنامه انجام داده‌ایم.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که یک برنامه ورزشی باید جنبه انتقادی داشته باشد، نه جنبه تخریب و حاشیه‌سازی، ما هم به همین دلیل از راه قانونی این موضوع را پیگیری کردیم.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود خاطرنشان کرد: از اینکه برخی در رسانه‌ها می‌گویند من این برنامه را تعطیل کرده‌ام نقد و حرف دارم، چراکه اینگونه نبوده است و دوستان یک طرفه به قاضی رفته‌اند.

وی افزود: مطمئنا استان لرستان به یک برنامه پرمحتوا و چالشی در ورزش نیاز دارد، ولی باید در این برنامه ورزشی انصاف رعایت شود، یعنی اگر نقدی هم هست، نقد منصفانه باشد و امیدوارم چون فوتبال در عالی‌ترین درجه خود با تیم گهر در این استان آمد یک برنامه ورزشی خوب و پرمحتوا که به جای حاشیه‌سازی به دنبال دادن یک راه کار باشد، در آینده نزدیک از صدا و سیما مرکز لرستان پخش شود.

مدیرعامل باشگاه گهر دورود گفت: با توجه به اینکه خودم سال‌ها در برنامه‌های ورزشی فعالیت کرده‌ام و مشکلات و سختی‌های آن را حس می‌کنم به هیچ وجه به دنباله تعطیلی این برنامه نبوده‌ایم، بلکه می‌خواهیم بر روند کار از این دست برنامه‌ها نظارت شود.

حیدرپور اظهار داشت: من یک سئوال دارم، چرا دوستان رسانه از مسئولان ارشد استان نمی‌خواهند که به کمک این تیم بیایند! چگونه تیم‌های مثل شهرداری اراک یا شهرداری یاسوج در استان خود همه بسیج می‌شوند، تا یک تیم را راهی مسابقات کنند، ولی در این استان بعضی‌ها زمان موفقیت‌ها و عکس یادگاری گرفتن‌ها پیدایشان می‌شود.

انتهای پیام/85001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول