اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد خجسته امام حسن مجتبی (ع)

محافل انس با قرآن در مساجد شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم همزمان با میلاد خجسته امام حسن مجتبی (ع) در مساجد شهری و روستایی استان خبر داد.

محافل انس با قرآن در مساجد شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد برگزار می‌شود که برگزاری محافل انس با قرآن کریم بخشی از این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: اجرای سی روز سی نور در مساجد، اجرای طرح خانه‌های نور، طرح قرائت روزانه یک جز قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن و ... بخشی از این برنامه‌ها است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان مرکزی در ادامه از برگزاری محافل انس با قرآن ویژه ولادت خجسته امام حسن مجتبی (ع) در سطح مساجد خبر داد و گفت: در اکثر مساجد شهری و روستایی استان محافل بزرگ انس با قرآن با حضور قاریان برتر و ممتاز کشوری برگزار می‌شود.

ذوالفقاری برگزاری سفره‌های ضیافت الهی در مساجد،‌ برگزاری مراسم سخنرانی، مولودی‌خوانی،‌ آذین‌بندی سر در مساجد، اجرای مسابقات فرهنگی و کتابخوانی با محوریت زندگانی امام حسن مجتبی (ع) را بخشی از برنامه‌های این دبیرخانه در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد.

وی با اشاره به طرح خانه‌های نور گفت: این طرح هم‌اکنون در 20 خانه نور در حال اجرا است که طی آن جزء دوم قرآن برای شرکت‌کنندگان تفسیر می‌شود.

انتهای پیام/87013/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول